Unconfigured Ad

Collapse

Bytte fra Elevon til V-tail på en Zebra 4FM

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Paralio
    • May 2007
    • 2

Bytte fra Elevon til V-tail på en Zebra 4FM

Idiotisk spørsmål men vil så gjerne at alt blir riktig med en gang.

Har en Zebra 4FM som jeg ønsker å bytte modus over til V-tail. Har liten peiling på elektronikk, med det hadde også forhandleren også når jeg ringte ham i går.

Legger ved et bilde som viser hvordan det ser ut.

Takk for kjapp hjelp.....
    Attached Files
  • Paralio
    • May 2007
    • 2

Var dette vanskelig?e

Lurer på om det var spørsmålet som var for teit og elementert, eller så er det ingen har en Zebra hjemme, eller at det er ingen som kan svare eller.....

Har trålet nettet etter fornuftige svar, men klarer ikkke noen fornuftige svar,

Comment

• bad scientist
      • Oct 2006
      • 1506

Hvertfall ikke teit, og selvsagt ikke elementært! Ante ikke at det fantes en sender som het zebra, jeg! De fire bryterne går jeg ut fra at er reversering?
      Da sitter vi igjen med de seks små prikkene på oversiden, er det brytere eller noe slikt? kommer ikke frem så tydelig på bildet.
      Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
      Lillehammer mfk

Comment

• torgust
        • Aug 2005
        • 842

Har pløyd litt rundt på nett etter manual til din radio, men uten hell. Så da må vi prøve å bruke litt sunn fornuft istedenfor

Det ser ut som om du over knappene for å reversere servoene har mulighet til å sette inn jumpere som styrer om du bruker elevon eller v-tail. Da regner jeg med at du sammen med radioen din fikk levert med en jumper som passer der oppe.

V-tail og elevon er egentlig samme mix. Dvs de funker på samme måte. Forskjellen ligger i at du med v-tail vil ha funksjon på siderorstikka & høyderorsstikka. På elevonmix vil du ha funksjonene på balanserorsstikka & høyderorsstikka.

Men som bad scientist sier så er bildet så dårlig at det er umulig å si noe sikkert her. Legg ut et bedre bilde så blir det nok lettere å hjelpe deg.
        Mvh
        Torbjørn Gustafson
        www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

Working...