Unconfigured Ad

Collapse

Filmsnutter på YouTube - Nybegynnerflyging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ostahl
    • Jun 2007
    • 233

Filmsnutter på YouTube - Nybegynnerflyging

Her er en link til hvordan jeg som nybegynner flyr mitt Sapac Wilga 2000 fly.
    Jeg ble anbefalt å kjøpe dette flyet av medlemmer i dette forumet, og angrer absolutt ingenting på det Kan anbefale andre nybegynnere å gjøre dette. Jeg kjøpte dette flyet på modellflybutikken.no - der jeg fikk veldig bra service!! Det er et fly som er temmelig enkelt å fly (så lenge man har litt stikketrening), det er enkelt å reparere og det er et morsomt fly.

• skybird
    • Sep 2006
    • 146

Ser flott ut, du er jo flink jo
    Har en kamerat som kjøpte seg samme flyet.
    Jo mer han krasjet det og fikset det igjen, jo bedre fløy det mente han he he he.
    Nå er det ikke mer kropp igjen å fikse på, så nå har han brukt reservevinger og motor og slikt, festet det på en gardinstang og laget en wilga stick he he.
    Fungerer fint det også
    __________________________________________________ _______
    Alt som kan kastes i lufta kan fly uavhengig av hvor lang tid det holder seg i lufta.
    http://www.youtube.com/watch?v=PZiySah3x5Y

Comment

• Rudde93
      • Jul 2007
      • 58

Jeg har festa den gamle mobilen min på mitt wing dragon 4 fly
      Der er den først loopen jeg tar i livet :O
      Litt dårlig kvalitet men, men.

14 år
      Helikopter: Falcon 3D
      Fly: Wing Dragon 4
      Nitrobil: D10

Comment

• torgust
        • Aug 2005
        • 842

ykkn¨t9ii, 10.08 bursdag

kqq20
        v94v1iivoev2+mv43+m2v00 ¨~roooo ire29eiii 4
        Mvh
        Torbjørn Gustafson
        www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• torgust
          • Aug 2005
          • 842

Originally posted by torgust
          ykknšt9ii, 10.08 bursdag

kqq20
          v94v1iivoev2+mv43+m2v00 š~roooo ire29eiii 4
          Ooops.

Ser ut som sønnen (nettopp fylt 6 år) har vært på ferde her. Det er nemlig svært spennende å lære å skrive på tastatur for tiden. At han ikke kan å lese og skrive enda ser ikke ut til å være så veldig viktig
          Klippelime i Windows har han fått til da ser jeg (limt inn datoen for bursdagen sin som vi satt og skrev i notepad litt tidligere i dag.)

Beklager
          Mvh
          Torbjørn Gustafson
          www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• ostahl
            • Jun 2007
            • 233

Originally posted by skybird
            Ser flott ut, du er jo flink jo
            Har en kamerat som kjøpte seg samme flyet.
            Jo mer han krasjet det og fikset det igjen, jo bedre fløy det mente han he he he.
            Nå er det ikke mer kropp igjen å fikse på, så nå har han brukt reservevinger og motor og slikt, festet det på en gardinstang og laget en wilga stick he he.
            Fungerer fint det også
            Takker for det Jo flyet mitt har hvertfall blitt sterkere der jeg har hatt epoxy etter et par tre styrt, og det flyr bra foreløpig også
            Jeg ser du har flydd endel ja..... Utrolig morro å se på! Jeg må nok trene endel for å komme på det nivået
            Jeg vurderer å kjøpe meg ny sender og mottaker etc. Tenkte på en 6 kanalers, dvs en Futaba Skysport T6 EX 2,4 Ghz. Ser at det er den eneste senderen med 6 kanaler til under 2000 kr. Vet du om dette er en sender for fremtiden?

Comment

• ostahl
              • Jun 2007
              • 233

Originally posted by Rudde93
              Jeg har festa den gamle mobilen min på mitt wing dragon 4 fly
              Der er den først loopen jeg tar i livet :O
              Litt dårlig kvalitet men, men.

http://youtube.com/watch?v=mCO8zWWFqqo
              Artig film! Har tenkt på det selv også å putte kamera inn i flyet, men jeg har ikke så lite kamera, kun et stort DV kamera .
              Veldig kreativt å bruke en gammel mobil

Comment

• Rudde93
                • Jul 2007
                • 58

Har tenkt og filme en ny film med den nye mobilen min blir helt grei kvalitet

Ps. den ene servon datt ut av flet mitt mens jeg flyt idag og jeg flyr på ett STORT jorde umulig å finne igjen
                14 år
                Helikopter: Falcon 3D
                Fly: Wing Dragon 4
                Nitrobil: D10

Comment

• skybird
                  • Sep 2006
                  • 146

Originally posted by ostahl
                  Takker for det Jo flyet mitt har hvertfall blitt sterkere der jeg har hatt epoxy etter et par tre styrt, og det flyr bra foreløpig også
                  Jeg ser du har flydd endel ja..... Utrolig morro å se på! Jeg må nok trene endel for å komme på det nivået
                  Jeg vurderer å kjøpe meg ny sender og mottaker etc. Tenkte på en 6 kanalers, dvs en Futaba Skysport T6 EX 2,4 Ghz. Ser at det er den eneste senderen med 6 kanaler til under 2000 kr. Vet du om dette er en sender for fremtiden?

Jeg har to radioer her, og begge er computerradioer den ene er 6 kanaler og den andre er 7 kanaler.

Skal selge 6 kanaleren min som jeg bruker på 50 size fuel helikopteret mitt, og du kan få den for under 2000 dersom du betaler frakten, pris skal vi alltids bli enig om.
                  Den har batteripakke til sender og mottaker og felles lader til begge batteripakkene.

Kan kjøre ppm og pcm, heli mode og fly mode osv. Dualrate kompatibel.

Send meg en PM dersom du er interessert
                  Last edited by skybird; 16-08-07, 10:04.
                  __________________________________________________ _______
                  Alt som kan kastes i lufta kan fly uavhengig av hvor lang tid det holder seg i lufta.
                  http://www.youtube.com/watch?v=PZiySah3x5Y

Comment

Working...