Unconfigured Ad

Collapse

hvilken modell??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hansemann
    • Nov 2007
    • 5

hvilken modell??

jeg driver å lurer på å skaffe meg et greit nybegynner fly. de flyene jeg lurer på er cessna 182 ,børsteløs (er det vits?), å et Wing Dragon Sportster 4CH. tenker litt på cessna pga utseende, men tåler disse en trøkk?
    hvilken av disse modellene annbefales?
    har lastet ned alt som er av gratis sim demoer (clearview å realflight...) og mestrer de mest simple øvelsene på alle (på tastatur da vel å merke)

er det andre modeller som evt er bedre..?

takker for all respons!
  • nettulven
    • Feb 2007
    • 495

Det er veldig mange modeller å begynne med.. Skal du ha fuel, så vil jeg anbefale Prangster.. den er stygg, men den tåler alt...

Hvis du skal ha elektro, så er jeg ikke sikke på hva som er best.. Det er stort sett modeller som ikke tåler så mange kræsj.. Men hvus du kjøper en elektro-modell som har utgang til trainer/simulator, så kan du trene litt før du flyr...

Hvis det er en klubb i ditt nærmiljø, så kan de helt sikkert hjelpe deg med en trainer-tur
    Thomas Molnes
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

Comment

• Coolman
      • Nov 2006
      • 170

Hei!

Jeg begynte selv med en wing Dragon, tåler masse og er helt ok å fly..
      Hvis du vil hoppe litt frem så vil jeg anbefale Magister fra Multiplex.. Helt suverent hvis du skriver til elefun og ber dem sette opp en med børsteløst oppsett. Den tilfredstillte i allefall meg og mine venner da vi begynte å fly. Nesten helt uknuselig også!!
      Sjekk ut mine videoer, nesten bare av Magister flyet med både knall å fall..

Den cessnaen du snakker om var det en som prøvde men det ble en kort affære..

Stå på!
      http://www.nordregate.com

Comment

• Coolman
        • Nov 2006
        • 170

Glemte å si at kameraflyet også er en Magister. Aldri noe tull flyr i nesten alle forhold, med et kamera til 4000,-
        http://www.nordregate.com

Comment

Working...