Har et Cmpro Cessna 182 Skylane 50 size. Skal settes opp med flapp, men hvordan gjør man dette?. Hvordan aktiverer man flapp (kun de nærmest flykroppen) og samtig ha balanserorene ytterst i nøytral posisjon. Skal bruke Spectrum DX7 og AR7000 mottager. hvordan skal dette kobles i mottager. Har satt opp med flapp på Mini Funtana flyet mitt, og flappoppsett med kun en servo i hver vingehalvdel er enkelt og greit. Har sett på bilder og film hvor flapp på innerste aileron er på hele tiden under flyrunden, men kan ikke denne også settes i nøytral posisjon under flyturen? Er det noen med god tolmodighet og ei stor teskje som kunne prøve å forklare dette for meg. Link til byggetråder,bilder eller annen info mottas med takk. Ønsket flappoppsett sees på bilde og videolink
Unconfigured Ad
Collapse
Bruk av 4 stk servoer i hovedvinge?
Collapse
X
-
-
Skal pøve å ta en del bilder etterhvert og lage en tråd. Men byggestart blir ikke før jeg har fått ferdig Cessna 177 Cardinal`en. Måtte bare høre hvordan man får til dette slik at jeg ikke går å grubbler hele tiden he he. Flyet er bare så pent at jeg jevnlig må åpne esken og bare se på byggesettet. Gleder meg til å begynne på detRonny Strand
BrønnøysundComment
-
Skal pøve å ta en del bilder etterhvert og lage en tråd. Men byggestart blir ikke før jeg har fått ferdig Cessna 177 Cardinal`en. Måtte bare høre hvordan man får til dette slik at jeg ikke går å grubbler hele tiden he he. Flyet er bare så pent at jeg jevnlig må åpne esken og bare se på byggesettet. Gleder meg til å begynne på detThomas Molnes
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
-
Balanserorene dine legger du opp med Y-kabel og bruker bare en kanal på dem, den ene flaps servoen kobler du til AUX1 og den andre til AUX2. Aktivisering av miks og slavekanal står det alt om i manualen.Christen
http://jetsofnorway.com/Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment