Unconfigured Ad

Collapse

Endelig skal jeg kjøpe fly!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jee
    • Feb 2004
    • 63

Endelig skal jeg kjøpe fly!

dette skal jeg kjøpe meg
    ----------------------------
    RADIO 2605 -- Hitec Eclipse 7 http://www.mamut.com/flyhobby/
    FLY 2195 -- Ready-on-floats http://no.rcmodeller.net
    MOTOR 1095 -- Magnum XLS-46 AR-II http://no.rcmodeller.net (lydstille)
    PROPELL 40
    GLØDEPLUGG 200
    LIM 50
    FUEL 255
    INTERFACE 695 -- SPESIAL USB Interface http://www.modellfly.no/fms/
    ----------------------------
    Dette kommer til å koste sirka 7135 kr.

Jeg er nybegynner og har aldrig drevet med det, men jeg har tengt på det lenge, og tror jeg kommer til å like hobbyen.

Det er mye penger Er det noen som har noe å anbefale? hvor jeg bør kjøpe det ene og det andre? der jeg får det billigst og best. gjerne kom med forslag til type fuel, propell, glødeplugg ++
  • jee
    • Feb 2004
    • 63

Jeg tror heller jeg kjøper interface her:

er mye billigere....

Comment

• klausre
      • Oct 2025

Her har du mye satt mye bra utstyr. Som du selv kommenterer har du valgt å kjøpe det du trenger med en gang og stort fly, derfor noe høy "inngangsbillett. Uansett har du her mye flyglede i lang tid, og utstyr som passer i n-antall andre vidrekommende modeller.

Det er noe jeg ville gjort annerledes og det er ikke gå for sjøflymodellen. Som nybegynner er dette ikke å anbefale! Å fly på vann krever noe trening, som nybegynner løper du en stor risiko ved å fly på vann. Skulle uhellet komme (som alltid kommer), skal jeg garantere at du mister motet og i tillegg kanskje ikke har råd til noe nytt.

Kjøp standardutganven, og du sparer i tillegg ca. 1000,- samtidig som du lærer på en trygg måte. I tillegg er det en fordel om du kontakter en nærliggende modellflyklubb, det er til mye hjelp.

Glødeplugg 200? Det følger med en montert på motoren, kjøp én i tillegg, det holder, dermed sparer du 130,- til.

Comment

• JarKri