Unconfigured Ad

Collapse

Bedre batteri til Dynam Cessna 400 EP?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hiTmanhiT
    • Jun 2008
    • 131

Bedre batteri til Dynam Cessna 400 EP?

Hallo! Er helt ny her på forumet, og også i hobbyen med RC-fly.
    Har bestilt meg et Dynam Cessna 400 EP hos Elefun til å lære meg å fly, men såg at flytiden er fra 15-20 minutter med det batteriet som følger med flyet.
    Finnes det noen batteri eg kan bruke som gjør at eg får lengre flytid enn det?
    Viss dere ikkje veit kva for batteri som følger med, er det et 1250mah LiPo 11,1V.
    Så har dere noen anbefalinger til bedre batteri som gir lengre flytid?

Takker for alle svar.
    Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
    Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)
  • RCpro
    Forhandler
    • Dec 2005
    • 293

Flightpower Evolite er jo billige og bra alternativer.. Finnes i mange størrelser.
    Emil Nilsen
    www.rcpro.no

Comment

• spitmk16
      • Oct 2005
      • 1367

I og med at du er nybegynner så er 15-20 min tilstrekkelig. Du vil ha maks konsentrasjon i de minuttene, og du er "sliten" etter en tur. Kjøp deg ett batteri til, er mitt tips. Går du opp i MAH er disse tyngre, og blir da værre å fly. Hold deg til de den mah som flyet har.
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• Aerial
        • Sep 2007
        • 263

15-20min flytid på et Dynam-fly? land etter 10-12min du, da er batteriet "tomt"....
        -= www.samundsen.net =-

Comment

• hiTmanhiT
          • Jun 2008
          • 131

Får bestille meg noen til av det batteriet som følger med.
          Leste en plass at det var en som hadde flyet og sa det fløy i ca 15-20 min.

Men nå har pakken med flyet kommet, så skal bort på posten å hente det nå!
          Regner med det er litt mye vind til å fly i dag desverre, men forhåpentligvis er det bedre forhold på hytta da eg skal dit i dag.
          Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
          Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)

Comment

• Aerial
            • Sep 2007
            • 263

Originally posted by hiTmanhiT
            Får bestille meg noen til av det batteriet som følger med.
            Leste en plass at det var en som hadde flyet og sa det fløy i ca 15-20 min.

Men nå har pakken med flyet kommet, så skal bort på posten å hente det nå!
            Regner med det er litt mye vind til å fly i dag desverre, men forhåpentligvis er det bedre forhold på hytta da eg skal dit i dag.
            får sikkert flydd i 15min, men ikke på full pupp hele tiden... Pass på så du ikke tømmer batteriet for mye, er ikke verdens beste li-po batterier som følger med
            -= www.samundsen.net =-

Comment

Working...