Unconfigured Ad

Collapse

hvor me kan jeg få?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • midtlid
    • Aug 2008
    • 4

hvor me kan jeg få?

jeg vurderer å selge utstyret mitt i og med jeg får ei lita jente " er allerede på overtid " så da blir jeg mer opptatt av å vere pappa. Det jeg har er 1 komplett fult oppgradert e-sky honey bee king med xtreme ramme av karbon og alle metal delene 8 par med hovudrotorer og 10 par med glassfiber blad bullet cam med motager " for opptak i lufta " lys for flyging om natta 2 ladere 2 lipo batteri på 1000mah og eit på 1800 å en heil drøss med exstra 1 extra komplett metal uppgrade for hode og hale 2 org kontroller og mye mye mer..

hvor mye kan jeg få for dette da jeg ønsker å selge alt samlet?
    Attached Files
  • Nitro
    • Sep 2003
    • 376

Tja.... vanskelig å si.
    Selv synes jeg halv pris av ny pris er et greit utgangspunkt dersom det er pent brukt.
    Du vet det kanskje om www.rcmarked.no fra før av? Greit sted å se hva lignende utstyr selges for.

Comment

• roadrune
      • Jul 2007
      • 2292

Post heller dette i heli-seksjonen, så får du nok mer respons.

Jeg har lite greie på bruktpriser, men i utgangspunktet ville jeg sagt: såpass lite at du kan likegodt beholde det til du får bedre tid...
      Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
      T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
      JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
      ---------------------------------------------------------------------------
      Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• bad scientist
        • Oct 2006
        • 1506

Hold ut!

Du klarer alltids å skvise inn litt flytid!
        Behold det og fly når du kan.
        Jeg har en på 16 mnd, og får flydd iblandt. Ikke så mye som jeg vil, men litt blir det.
        Det er ingen grunn til å slutte med rc, men må bare trappe ned litt i et par år
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

Comment

• esmel
          • Dec 2004
          • 2830

Originally posted by bad scientist
          Du klarer alltids å skvise inn litt flytid!
          Behold det og fly når du kan.
          Jeg har en på 16 mnd, og får flydd iblandt. Ikke så mye som jeg vil, men litt blir det.
          Det er ingen grunn til å slutte med rc, men må bare trappe ned litt i et par år
          Enig
          Solgte alt men endte opp med å kjøpe meg igjen helikopter nesten samme dag...
          Har ikke like mye tid å bruke på denne hobbyen men det lar seg gjøre.

Når det gjelder tråder som dette så henviser vi alltid til rcmarked.no da det ikke er lov å annonsere her inne.
          Ta en titt på lignende helikopter og utstyr og bestem deg for en pris, evt. be om bud.
          Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• spr0cket
            • Jul 2006
            • 19

du har fått PM. for øvrig deler jeg de tanker som er fremmet av andre brukere i denne tråden

Comment

• ERJ
              • Aug 2007
              • 935

Tenk deg om...

Originally posted by midtlid
              jeg vurderer å selge utstyret mitt i og med jeg får ei lita jente " er allerede på overtid " så da blir jeg mer opptatt av å vere pappa. Det jeg har er 1 komplett fult oppgradert e-sky honey bee king med xtreme ramme av karbon og alle metal delene 8 par med hovudrotorer og 10 par med glassfiber blad bullet cam med motager " for opptak i lufta " lys for flyging om natta 2 ladere 2 lipo batteri på 1000mah og eit på 1800 å en heil drøss med exstra 1 extra komplett metal uppgrade for hode og hale 2 org kontroller og mye mye mer..

hvor mye kan jeg få for dette da jeg ønsker å selge alt samlet?
              IKKE (!) gjør noe du kommer til og angre bittert på selv om det måtte stå på
              økonomi...VÆR SÅ SNILL!

Jeg har gjort det og VET inderlig godt hva det koster når lysten kommer igjen.
              For det gjør den...GARANTERT...Savnet av modellflykollegaer og også etterhvert
              gode personlige venner. Slike nettverk vokser ikke på trær!

Mvh Einar - tenk deg om en liten gang til...PLEASE!

Comment

• midtlid
                • Aug 2008
                • 4

Originally posted by Mk.V
                IKKE (!) gjør noe du kommer til og angre bittert på selv om det måtte stå på
                økonomi...VÆR SÅ SNILL!

Jeg har gjort det og VET inderlig godt hva det koster når lysten kommer igjen.
                For det gjør den...GARANTERT...Savnet av modellflykollegaer og også etterhvert
                gode personlige venner. Slike nettverk vokser ikke på trær!

Mvh Einar - tenk deg om en liten gang til...PLEASE!
                jeg flyr for det meste alene men så er jeg 20år og lærling, og har ei lita jente rundt svingen. så jeg tror ikje jeg får nåkk tid med henne i og med jeg jobber 4 uker og er hjemme 4 uker men som sagt, så sover en bebi mye

Comment

• roadrune
                  • Jul 2007
                  • 2292

Jeg har for tiden permisjon med ei jente på 11mnd, og har i tillegg ei på 7 år som har sommerferie, dama jobber 9-5 5 dager i uka, og jeg får flydd....
                  Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                  T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                  JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
                  ---------------------------------------------------------------------------
                  Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• bad scientist
                    • Oct 2006
                    • 1506

Originally posted by roadrune
                    Jeg har for tiden permisjon med ei jente på 11mnd, og har i tillegg ei på 7 år som har sommerferie, dama jobber 9-5 5 dager i uka, og jeg får flydd....
                    Jupp! Det lar seg gjøre. Dessuten tror jeg det er bra for unger å se at pappa har en hobby, at livet ikke bare handler om å jobbe, se på TV og sove.
                    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
                    Lillehammer mfk

Comment

• jeeeeeeright
                      • Mar 2008
                      • 1052

Originally posted by bad scientist
                      Jupp! Det lar seg gjøre. Dessuten tror jeg det er bra for unger å se at pappa har en hobby, at livet ikke bare handler om å jobbe, se på TV og sove.
                      Godt poeng!
                      Remi A. Sørensen - 94877903
                      Leder i Lofoten RC-Klubb

Comment

• torgust
                        • Aug 2005
                        • 842

Stemmer i på det de andre sier her. Ikke selg sakene dine. Du trenger å ta litt vare på deg selv oppi dette også sjø

Jeg har selv to småttiser som etterhvert har blitt 4 og 7 nå. De har vært min høyeste prioritet fra dag 1 og frem til i dag. Har i tillegg hatt to jobber og studier utenom dette så lenge jeg kan huske, og endte med å smelle hardt og brutalt i veggen, med påfølgende mange og laaaange sykemeldinger. Nettopp fordi jeg sjeldent eller aldri tok meg tid til å dyrke meg selv litt (egoistisk uttrykt kanskje, men likefullt sant). Dette gjorde seg også utslag i kvaliteten på den tiden jeg har hatt med mine små til tider.

Skjønner at dette med penger kan være ei greie å tenke på, men som andre sier. Du får så lite igjen for sakene dine, og det koster så mye mer å kjøpe nytt når du etterhvert ser at du trenger å ha litt egenpleie oppi alt dette.

En meget klok mann siterte en gang fra sin tale til sin brud følgende til meg. Han er forøvrig en meget god modellflykompis av meg:
                        "Gi litt slipp på meg så blir jeg en bedre mann"

De ordene ligger det mye sannhet i....

Lykke til med farskapet. Du har mange gode stunder å se frem til
                        Mvh
                        Torbjørn Gustafson
                        www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• midtlid
                          • Aug 2008
                          • 4

Takk for all respons

Merkli hvor motivert man kan bli av å få slik respons som dette, da jeg har ingen som faktisk gidde å vær med for å se på. Hadde 2 kompiser som også bjønde men sluttet etter første kresj fordi dem ikke fikk de til. Som jeg sa å flyge heli er som å lære seg å sykle kan ikkje gi opp selv om man tryner første gang uten støtte hjul men til ingen nytte dem foretrekker å spille "world of warcraft" skjønner ikkje helt dem va er so inderli gøy med de? da kunne jeg like godt ha funnet meg mange gråsteiner og gjitt dem mange tåplige navn. som sagt så har jeg full støtte fra samboern min:P Fekk faktisk høre de i dag!!! "Det er jo ganske fint å sjå deg komme hjem fra jobb, drit sur for noe gjikk skeis. Tar fram helikopteret tar med de og aicko "hunden" ut for å flyge, og med en gang du har fått de i lufta er du så blid som en gutonge på 10 år som får hive seg over alle julegavene. Så nå er alt på topp så TUSEN TAKK!!! for alle dei positive inlegga dere har skrevet!! har vært til stor hjelp og ha en fin sommer vidare!

Med Vennlig Hilsen Midtlid.

Comment

• ERJ
                            • Aug 2007
                            • 935

Ny verdensborger...

Originally posted by torgust
                            Stemmer i på det de andre sier her. Ikke selg sakene dine. Du trenger å ta litt vare på deg selv oppi dette også sjø

Jeg har selv to småttiser som etterhvert har blitt 4 og 7 nå. De har vært min høyeste prioritet fra dag 1 og frem til i dag. Har i tillegg hatt to jobber og studier utenom dette så lenge jeg kan huske, og endte med å smelle hardt og brutalt i veggen, med påfølgende mange og laaaange sykemeldinger. Nettopp fordi jeg sjeldent eller aldri tok meg tid til å dyrke meg selv litt (egoistisk uttrykt kanskje, men likefullt sant). Dette gjorde seg også utslag i kvaliteten på den tiden jeg har hatt med mine små til tider.

Skjønner at dette med penger kan være ei greie å tenke på, men som andre sier. Du får så lite igjen for sakene dine, og det koster så mye mer å kjøpe nytt når du etterhvert ser at du trenger å ha litt egenpleie oppi alt dette.

En meget klok mann siterte en gang fra sin tale til sin brud følgende til meg. Han er forøvrig en meget god modellflykompis av meg:
                            "Gi litt slipp på meg så blir jeg en bedre mann"

De ordene ligger det mye sannhet i....

Lykke til med farskapet. Du har mange gode stunder å se frem til

God Bless You dear friend!

Veggen møtte jeg også, og da var det godt og ha en hobby og stikke fingre og
                            tanker i...

Til deg unge Midtlid; - her har vært mange ord til ettertanke og jeg håper inderlig
                            at det ikke bare går deg vel, men at du tenker litt - bittelitt - fremover også
                            oppe i den kanskje litt kaotiske situasjon du har kommet i. Barns beste er en ting,
                            men har man det ikke vel selv, har heller ikke barn det godt!

Lykke til med både din førstefødte og til deg selv fremover...

Mvh Einar - utlevd

Comment

Working...