Unconfigured Ad

Collapse

Nytt fly, for n`te gang

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • grønnskolling
    • Oct 2006
    • 355

Nytt fly, for n`te gang

Nå har jo most en Easyglider + en swift II vinge. På tide med noe nytt altså.

Har noen jorder rett bak huset her som jeg kan fly på.(jorder og ikke stripe!!!) Er på jakt etter et snilt fly eller vinge, som jeg kan bruke der. Hvis det er fly ønsker jeg balanseror. Må kunne tåle å lande i årkern, og er litt bekymeret for evt å gå for Multiplex Minimag e.l , på grunn av understellet. Har neon gode forslag?????

Når det gjelder seilfly så går jeg og har lyst på denne: http://www.et-air.com/index.cfm?id=73265 Noen som har erfaring med den??? Ser det ligger litt er på forumet om den.
  • Guest

#2 Unapproved
    Jorde-Fly

Hei godtfolk..Du har erfaring med Multiplex ser jeg så da kan jeg annbefale Twinstar eller Funjet...
    Den første har jo ingen form for unnderstell,,nesten båtskråg lignende...Funker fint på snø og...
    Funjeten er hysterisk morro men rask...Så nybegynnerfly er den ikke...Men har du litt erfaring går det greit...Når du er blitt kjent med den er den faktisk lett og lande...

Jeg har og MPX Cularis..Grei den og...Kjøpte alle mine MPX fly fra danmark...

Lykke til...morro blir det uansett.

MVH V.Lorentsen

Comment

• grønnskolling
      • Oct 2006
      • 355

Har sett at det er ganske mye å spare på MPX fra El-fly blant annet. Twin Star kan jo absolutt være et alternativ å se nærmere på.

Comment

• Ja9
        • Dec 2002
        • 572

Majko er et veldig bra fly.
        Har en slik selv med en Hyperion ett eller annet i nesen.
        Har flydd flyet på bå hang og flatmark og det virker til begge deler.
        Jan Eric Klausen
        Forus RC Klubb

Comment

• opa
          • Jan 2007
          • 717

jeg har zagi typhoon, den kan anbefales! den flyr fint og er lett og lande. jeg bruker dette også som et "jorde-fly" så dette går bra! tåler en hel del og
          Joakim L. T. 94-Modell
          ---------------------------------------------------
          Aeroworks - Extra 300
          Extreme Flight - Yak 54E Profile
          Crrc-Pro GF26I
          EG - Yak 54 26cc
          Kyosho - Edge 540 .50
          C Goldberg - Cub med flottører
          OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

Working...