Unconfigured Ad

Collapse

tt50 i AT40

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j-gov
    • Oct 2004
    • 198

tt50 i AT40

hei, prøver på nytt i her.

hva er forskjellen på heli motorer og fly motorer?, Turtall? har en tt50 liggende, å en AT 40 uten motor, er det mulig å bruke denne? med en annen potte sef
  • -GAS-
    • Jun 2007
    • 1323

Går helt fint det. Forskjellen på heli og flymotorer er først og fremst forgasseren. På TT50`n er det en vanlig flyforgasser mens OS motorene har skikkelige heliforgassere. Det du trenger er en kile, medbringer og potte til TT50`n
    Christen
    http://jetsofnorway.com/

Comment

• j-gov
      • Oct 2004
      • 198

Hei, takk for svaret.
      høres bra ut, man hva er kile og medbringer i denne samenhengen? lurer også på om jr servohorn kan brukes på noen eldre Graupner servoer jeg har? dumt å kaste servoene bare fordi di mangler servohorn. hvilken proppel er egnet til denne motoren?

Comment

• surpass
        • Apr 2007
        • 833

Tror ikke du kan ta så veldig feil med en 12x6 prop

Comment

• Speedfreak
          • Jun 2006
          • 220

Hvor får man tak i medbringer og kile?
          Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
          Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
          Futaba 12FG

Comment

• -GAS-
            • Jun 2007
            • 1323

Originally posted by j-gov
            Hei, takk for svaret.
            høres bra ut, man hva er kile og medbringer i denne samenhengen? lurer også på om jr servohorn kan brukes på noen eldre Graupner servoer jeg har? dumt å kaste servoene bare fordi di mangler servohorn. hvilken proppel er egnet til denne motoren?
            Medbringer er den alu delen som sitter rett bak propellen, kila sitter på veiva og har som oppgave å dra med seg medbringeren rundt når motoren går. På helikopteret sitter vifta der medbringeren skal sitte i flysammenheng. Hvor man får kjøpt dette veit jeg ikke, men du skal ikke se bort fra at delene til OS motoren passer Propell: 12X6-7
            Last edited by -GAS-; 10-12-08, 23:39.
            Christen
            http://jetsofnorway.com/

Comment

Working...