Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fly nr2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fly nr2

    Halloen!
    Har flydd sånn ca et års tid med et ready fly, men nå begynner det å friste med noe litt mere acrobatisk fly Vil et extra være et greit fly nr 2?

  • #2
    Jeg har hatt en .46 size Extra med en .61 motor, gikk vertikalt på ca halv gass, men den var veldig flikkete og fløy ikke så fint (kan ha noe å gjøre med at jeg var eier nr. 4, men, men...).

    Uten å selv ha prøvd den vil jeg annbefale Jupiter fra: http://no.rcmodeller.net/ basert på hva andre har sagt om den - både her på forumet, og på stripa.
    Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
    er der ingen der kender dem.

    Comment


    • #3
      hmm

      Tjo,, veit flere som har det flyet, men frister litt mere med extra ol. flere som har erfaringer?

      Comment


      • #4
        Extra, Cap, Edge osv. Er som regel mer akrobatiske enn Jupiter (virker det som), men er også litt vanskeligere å fly.
        Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
        er der ingen der kender dem.

        Comment


        • #5
          Cap og Extra?? Kjeeedelig! Alle har jo noe sånt... Noen flyr bra, andre ikke.

          Hva med en rimelig sak som denne:
          404 - File or directory not found.

          Eller noe "ordentlig" ? : 404 - File or directory not found.

          Ripmax: http://teknisk-hobby.no/shopelement....1223&pid=13729

          Eller noe større fra Protech: http://teknisk-hobby.no/shopelement....1225&pid=13737
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Er ganske enig med joo!
            Det er klart at hvis du liker Extraer Caper osv. så gjør du bare det.
            Men som joo sier så flyr ikke alle bra! (Den jeg hadde og andre jeg har sett under 1.40 size har ikke flyd bra!)

            Personelig ynes jeg Zen 50 så VEELDIIIG fristende ut!!! (Hvis jeg får en avisjobb, så kanskje)!
            Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
            er der ingen der kender dem.

            Comment


            • #7
              Glem Extra og liknende fly nå (for mye flaks innblandet på hvilke som flyr bra og lune fulle fly med din kompetanse nå er ikke tingen).
              Personligt virker det som om Ripmax Gambler ARTF ser bra ut og likedan SKY RAIDER MACH II 40 L. begge disse to er så rimlige at du slipper å bekymre deg for mye over å vrake de under trening. Du skrev ikke hvilken motor du tenkte å bruke.
              Gert Hildrestrand.
              Limets Venner.
              Valdres Flyklubb Modell

              Famous last words? Hey watch this!

              Comment


              • #8
                hmm

                Har en 52 magnum motor jeg har tenkt til å bruke. Blei litt å tenke på nå gitt...

                Comment


                • #9
                  Ripmax

                  Må si Ripmax flyet virker veldig fristende, noen som har erfaringer med den?

                  takk for alle forslag så langt..

                  Comment


                  • #10
                    Sky Raideren JOO nevner kommer det review av om en drøy måned ca
                    ____________________________
                    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                    Comment


                    • #11
                      Øhhhhh.. du har ikke handla FLERE fly affa???
                      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                      Comment


                      • #12
                        Neida, men min far har. Han må jo jobbe litt for hobbyen han også ?
                        ____________________________
                        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                        Comment


                        • #13
                          HEi"
                          ripmax gambler er et konge fly...hadde det selv en gang..
                          Kjøp gambleren og du blir garantert fornøyd!
                          til den prisen så har du jo ikke"no og tape?

                          Comment


                          • #14
                            jeg er på fly nr2 nå.
                            Kjøpte en supersportster .40 fra great planes. Den flyr de aller fleste øvelser. (har ikke funnet mange den ikke greier). Den er også veldig snill om du ikke har full gass. På min har jeg en OS .46 motor som gjør at den drar veldig bra og at jeg kan fly på halv gass.
                            Skulle jeg kjøpt nr2 på nytt ville jeg tatt supersportster .60 Den er større og de sier den er bedre.

                            Comment

                            Working...
                            X