Unconfigured Ad

Collapse

konstruere

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amatøren
    • Mar 2008
    • 32

konstruere

hei. jeg er en gutt på 14 år som elsker og lage ting som går eller gjør noe i det hele tatt.
    jeg har tatt en motor ifra et fly og der var det sender og alt det var tatt ifra en silverlit. nå har jeg da klart og ødelagt den så jeg hadde tenkt og starte på en ny en, men da trenger jeg alt. helst i alt i en for er ikke så flink med og koble. det må helst inneholde motor, sender, mottaker, radio og ladder. egentlig alt som er inne i et fly. håper dere kan legge inn linker.
  • Litespeed
    • Jun 2005
    • 1064

Hei Amatøren
    Her har du en flypakke som du kan ha mye gøy med også som er ferdig ut av esken , nesten...

Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• amatøren
      • Mar 2008
      • 32

jeg tenkte heller bare på motor og sånt. har en chesna som står her. det jeg tenkte på var som jeg kunne lage et fly av hvis du skjønner. jeg trenger motor og alt det der. takk for at du svarte så fort

Comment

• djzn
        • Oct 2007
        • 97

hei stikk innom mikronor.no eller butikken så lager vi en pakke til deg
        Det kommer altid ned!!

Christian O

phoenix rc club
        jetmodellklubben (jets of norway)
        mikronor rc team

www.mikronor.no
        www.jetsofnorway.no
        www.phoenix-rc.org

Comment

• opa
          • Jan 2007
          • 717

hva er vekten og str. på flyet? veit du fvilken fabrikant den er ifra?
          Joakim L. T. 94-Modell
          ---------------------------------------------------
          Aeroworks - Extra 300
          Extreme Flight - Yak 54E Profile
          Crrc-Pro GF26I
          EG - Yak 54 26cc
          Kyosho - Edge 540 .50
          C Goldberg - Cub med flottører
          OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

• amatøren
            • Mar 2008
            • 32

nei flyet funke. det var kanskje dårlig skrevet av meg, men det jeg mener er at jeg trenger motor med tilbehør.
            Last edited by amatøren; 24-02-09, 20:05.

Comment

• Aerial
              • Sep 2007
              • 263

Originally posted by amatøren
              nei flyet funke, men det var kanskje dårlig skrevet av meg, men det jeg mener er at jeg trenger motor med tilbehør.
              trenger du motor, servoer, mottaker etc. så kan det være greit å vite hva slags modell du har planer om å bruke det i.... vekt, size ?
              -= www.samundsen.net =-

Comment

• amatøren
                • Mar 2008
                • 32

Originally posted by djzn
                hei stikk innom mikronor.no eller butikken så lager vi en pakke til deg

hei.. jeg stakk innom siden og så ArtTech børsteløs pakke, OutRunner+ESC+2 propeller
                tenkte den kunne passe, men siden jeg er ny i dette trenger jeg alt som trengs uten at det lopper meg. sender og mottaker og batteri og lader. håper det var det du mente med pakke. er bare 14 åår og penger er ikke det første jeg har for mye av. hadde nesten et lite håp om at dere kunne hjelpe meg

Comment

• amatøren
                  • Mar 2008
                  • 32

Originally posted by Aerial
                  trenger du motor, servoer, mottaker etc. så kan det være greit å vite hva slags modell du har planer om å bruke det i.... vekt, size ?
                  har vel tenkt en sånn 200 hundre grams tror jeg og ja alt det du skrev der oppe

Comment

• amatøren
                    • Mar 2008
                    • 32

at jeg har noe oppe i knollen. jeg kom på at jeg har jo mottaker og radio. skal det da gå an og koble det til en motor og så har jeg det eller snakker jeg bare i ville

Comment

Working...