Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hehe nemmen se der Arne, gratulerer så meget Dette er jo virkelig flott! Ja, det er en helt spesiell følelse når man har klart å føre et fly opp og ned like helt på egenhånd! Nå vil du nok etter hvert ekspandere både fly og fly-ferdigheter etter som tiden går forbi. Bare å rope det Arne, så står jeg der klar en eller annen Fredag igjen
Takker og bukker.Har en Fun Cub som trenger finjustering, og starthjelp. Nå skal jeg være alenefar frem til neste uke, men rekker en tur på isen i morgen.
Jeg kontakter min tålmodige instruktør over helgen.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
Det er fine dager på isen i Sandviksbukten ved Kalvøya. For den evige nybegynner er det fint å treffe veteranene fra Bærum Modellfly Klubb. I dag fikk jeg god hjelp til å trimme Radian, da den har hatt tendenser til å være litt hørevridd i det siste.
Her er det lange modell tradisjoner, og nå var det bare blide tilskuere å se. Og ingen klaget på støy. Selv om det var en bensinkjerre der. Bare kommentarer om hvor fantastisk stillegående flyene er blitt.
Foto: Tor Husby.
Attached Files
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment