http://www.komplett.no/stm-beaver-me...ghz-rtf/800449 Salg hos komplett av alle steder på den flotte Beaveren. Merker meg at de bruker elefun sin video/bilder...
Unconfigured Ad
Collapse
STM Beaver
Collapse
X
-
ST Models er ikke helt samme kvalitet som en del andre merker. Hadde heller valgt å betale litt mer, fordi flyet varer lenger. Eflite/parkzone har ellers greit radiosystem, som du kommer bruke i lengre tid, enn det du får med ST Models. Det beste du kan gjøre avog til er å kjøpe noe som er brukt. Får mye for pengene, og kanskje feks en funcub til 1500kr, da har du en av de beste trainerne. Den har ailerons, mulighet for flaps, hjul du kan lande hvor som helst med, en isopor som holder i mange år. Og ellers så er flyet fullt mulig å oppgraderes med tiden, og har ellers den beste flykroppen med tanke på flyegenskaper. Ellers ville jeg holdt meg unna "stabiliseringssystemer" annet enn på veldig små microfly... Resten er bare tull som feks hobbyzone supercub. Lær deg å fly flyet sånn de er, så slipper du å lære å fly det samme flyet to ganger.Comment
-
Og hva hadde en slik Beaver kostet om den var fra Parkzone? Ta Focke-Wulfen de begge lager i henholdsvis BNF og PNP. 1900 fra PZ uten batteri, flaps eller retracts, 1330 fra ST Models MED batteri, flaps og retracts. Av det man kan lese er mange meget fornøyd med ST Models sin, så hvorfor skal man bruke 600 mer på en model som kommer med mindre? Og jeg har ikke fått prøvd Beaveren selv, men har sett den i action både på lands og til vanns, og den flyr meget bra.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment