Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei! har kjøpt meg en fms Cessna 182 skytrainer. jeg er helt ny i denne hobbyen og trenger sikkert litt hjelp framover det første jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i deler til det. Hvet de har noe på rcbutikken.no, men de har ikke det jeg trenger skulle hatt cowling, landingsunderstell og spinner+++. hjelp mottas med et stort takk!
Velkommen som modellflyger. Du får mye glede av denne hobbyen fremover. Ser på ebay at de har propeller og spinner (søkte bare på fms cessna 182 skytrainer). Så har nå absolutthobby.no mange FMS modeller. Prøv en epost dit - pleier å være rask respons der.
Lykke til
jeg kjøpte faktisk flyet på absolutt hobby bor ikke så veldig langt unna der må nok handle der ifra. har tenkt på ebay også, men rart det ikke er en norsk nettside med de fleste delene tilgjengelig.
Du har ikke noe klubb i nærheten som kan hjelpe deg litt igang da?
Det kan lønne seg, ellers kan du bli fort lei, visst det blir mye crash
Lykke til da
har noen i nærheten har blitt noen crasher til nå, men nå begynner jeg og få det til litt så hvis jeg flyr litt hver dag burde jeg jo bli bedre er lettvint og fly her for har jorde både nedenfor huset og siden av huset så slipper og reise langt for og fly
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment