Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ready S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er det sånn å forstå at du allerede har 40 motoren? Da er ikke jeg rette mannen til å svare på det. men det hørres lite ut på slike tunge modeller. Men er litt enige i deg at det er lite vits i å sette den i et "akro" fly. Bedre å kjøre safe't med en ready da ja kanskje.
    du vil vel uansett kjøpe deg et heftigere fly etter hvert, og da er det jo kjekt å sette flottører på ready'n.
    Bjørnar, Trondheim
    bkhans-1@broadpark.no
    Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
    Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

    Comment


    • #17
      I min Jupiter står det en Rossi .45 m. paulsenpotte. Er jo ikke noen erfaren flyger men synes den blir i minste laget. Får ikke tatt "inverted loop"(hvis det er det det heter) f.eks hvis man da ikke kommer i kjempefart fra før. Men vet ikke hva det flyet skal klare.

      Comment


      • #18
        Går greit med 40. motor. Jeg har det i min.

        Comment


        • #19
          kan ikke skjønne at det skulle være noe problem med 40 motor i hverken ready eller jupiter. de veier begge 2.8kg. har selv en carosel den veier 3.5kg og det holder i massevis med en asp61 på den. enda jeg har 250g bly i nesa i tilleg for å ballansere den. Gå for en jupiter du der får du masse moro tror jeg.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #20
            Hvordan er det med deler til ready,carousel osv. ? Er det noe fart i den nettbutikken som selger dem? Har hørt om så mange som har bestilt, men aldri fått noen varer.
            Hans P Førde

            Comment


            • #21
              Er det sånn å forstå at du allerede har 40 motoren? Da er ikke jeg rette mannen til å svare på det. men det hørres lite ut på slike tunge modeller. Men er litt enige i deg at det er lite vits i å sette den i et "akro" fly. Bedre å kjøre safe't med en ready da ja kanskje.
              du vil vel uansett kjøpe deg et heftigere fly etter hvert, og da er det jo kjekt å sette flottører på ready'n.
              Har allerede en SC 40 2T Ja.

              Er vel nå 54,342 % sjangse for at det blir ready.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Onkel Modellfly
                Hvordan er det med deler til ready,carousel osv. ? Er det noe fart i den nettbutikken som selger dem? Har hørt om så mange som har bestilt, men aldri fått noen varer.
                Jeg bestilte noen deler til carosel`n og de kom etter noen dager . Tror kanskje de har måttet skjerpe seg for de har jo monopol på delene men det er flere som selger flyene.?
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #23
                  Rc-flight tror jeg har det.

                  Comment


                  • #24
                    det står på hjemmesiden til rc-flight at det er begrenset hva de har av deler fordi en hjemlig operatør skaper propp i systemet. den proppen er vel rc-modeller.
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #25
                      Dette er gjennomdiskutert allerede andre steder i forumet!

                      Da jeg bestillte readyen kom den etter 2 dager. Samme med jupitern. Om du skal ha jupitern, vil jeg anbefale å bestille noen ekstra hjullegger, eller å stive opp leggene som beskrevet i vedlagt ark fra Rcmodeller. Tror jeg knakk tre eller fire av høyre hjullegg. Løsning med pianotrå, en hjulstopper og strikk for å stive opp leggene. Kan vel så vidt sees på bildet.

                      Jupiter kan anbefales minst like varmt som ready.
                      Attached Files
                      Torgeir K. Haugstad

                      Comment


                      • #26
                        Da har jeg bestilt Ready

                        Comment


                        • #27
                          grattis! Du blir garantert fornøyd! Har hørt at folk som har flydd i mange år, kjøper seg ny ready om den de allerede har må pensjonere seg!!

                          Gratulerer!!
                          Bjørnar, Trondheim
                          bkhans-1@broadpark.no
                          Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
                          Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

                          Comment


                          • #28
                            Gratulerer.... går god for Bits garanti!
                            Torgeir K. Haugstad

                            Comment


                            • #29
                              Hvor bestillte du ?

                              Comment


                              • #30
                                Bestilte på www.rcmodeller.net

                                Comment

                                Working...
                                X