Regner med å få skaffet meg et fly etter hvert og valget står mellom E-starter og SlowStick. Er ikke helt sikker på hvilket, men
uansett hvilket jeg kjøper så blir det sammen med en komplett pakke fra elefun.
Men så over til spørsmålet, jeg har et twister bell 47 og lurer på om jeg kan bruke radioen sammen med gws utsyret som følger med pakken?(med samme x-tall naturligvis)
Noen som har prøvd?
Og en ting til, laderen som følger med går på 12 volt, kan jeg bruke et hvilket som helst 12 volt batteri?(vurderer og skaffe meg et 20Ah batteri med lader fra biltema, er billigere enn et 220->12 volt adapter)
Mange spm. men, men...
Edit: hvordan er pico cub? Hvis jeg kan bruke senderen min så kan jeg jo få den for 1200, og det er jo ganske bra...
Tåler den noe særlig vind?
Edit1: Skrev pico stick, men mente egentlig Cub
uansett hvilket jeg kjøper så blir det sammen med en komplett pakke fra elefun.
Men så over til spørsmålet, jeg har et twister bell 47 og lurer på om jeg kan bruke radioen sammen med gws utsyret som følger med pakken?(med samme x-tall naturligvis)
Noen som har prøvd?
Og en ting til, laderen som følger med går på 12 volt, kan jeg bruke et hvilket som helst 12 volt batteri?(vurderer og skaffe meg et 20Ah batteri med lader fra biltema, er billigere enn et 220->12 volt adapter)
Mange spm. men, men...

Edit: hvordan er pico cub? Hvis jeg kan bruke senderen min så kan jeg jo få den for 1200, og det er jo ganske bra...
Tåler den noe særlig vind?
Edit1: Skrev pico stick, men mente egentlig Cub
Comment