Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bra nybegynner fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bra nybegynner fly

    jeg er ute etter et nybegynner fly elektrisk.
    har ikke kjørt fly før bare lekefly. Hvilket fly er best for en nybegynner?

  • #2
    Det er jo mange som har en slik og og er fornøyd med den .
    jeg har ikke selv noe erfaring med den men den flyr visst godt.

    Siden finnes ikke
    Geir I Walderhaug

    Comment


    • #3
      er cessna skylane fra kyosho noe bra?

      Comment


      • #4
        Vet ikke noe om Kyosho modellen, men om du vil ha en god elektrisk trainer ville jeg gått for E-Starter, som FORMOSAMOSER sa

        Sjekk byggetråden min om du vil ha noen bilder e.l.
        GWS E-Starter - (MFN) ModellflyNytt.no
        I don't think there's a punchline scheduled, is there?

        Comment


        • #5
          Try to go for as large a model as you can afford - larger models are much better for ab initio training - typical trainer formula is high wing, Clark y section and plenty of dihedral for stability. A good and very stylish trainer is SIG's Rascal Electro.
          Ken Bates
          Never Mind the Label

          Comment


          • #6
            Hei! Jeg synes T-hawk er et bra nybegynner fly. Lærte meg selv å fly denne på et par turer. De tre første turene krasjet jeg på alle mulige måter, deriblant i en lyskaster mast, men flyet er nesten som nytt. Eneste er en skade i vingen, som det bare var og teipe. Seilflyr greit også synes jeg.
            Koster 1095 hos norweian modellers, se på komplette pakker: norwegian
            De har også deler til flyet.

            Vingemutteren har også en tråd om dette flyet: T-hawk byggetråd
            Per Johannes
            - Twister bell 47(i deler)
            - T-hawk
            Der kom det ned igjen ja, bare litt for fort...

            Comment


            • #7