Fikk plutselig lyst å prøve dette med radiostyrt fly. Kjøpte meg et Nikko i-Plane her en dag for 350 kr. Var forsåvidt artig å fly, men det dreier seg mest om å holde det lengst mulig i luften, fordi det synker jenvt mot bakken. Frustrerende å ikke kunne styre det oppover. Mulig fordi det er 2 kanals slik at flaps og den stilen ikke er tilgjengelig? Er kanskje alltid slik med fly i den prisklassen?
Siden jeg er total nybegynner, og har noe begrenset økonomi, så lurer jeg på om noen har et tips for et greit fly som det kan være greit å begynne med?
Ser på Komplett.no at Silverlit X-twin får gode kritikker av kjøperne. Er det noe å satse på? Har i utgangspunktet ikke lyst å bruke mer enn 800-1000kr max, men det er jo ikke så moro når flyet ikke holder seg i luften i mer enn toppen 1 min.
Setter pris på alle svar og tilbakemeldinger.
Siden jeg er total nybegynner, og har noe begrenset økonomi, så lurer jeg på om noen har et tips for et greit fly som det kan være greit å begynne med?
Ser på Komplett.no at Silverlit X-twin får gode kritikker av kjøperne. Er det noe å satse på? Har i utgangspunktet ikke lyst å bruke mer enn 800-1000kr max, men det er jo ikke så moro når flyet ikke holder seg i luften i mer enn toppen 1 min.
Setter pris på alle svar og tilbakemeldinger.
Comment