Har nå såvidt lært å stokke stikkene og trenger nye utfordringer. Men har ikke sted å fly der det kan brukes hjulfly. Mest landing på nyslåtte jorder. Flyr nå med MPX Twinstar 2 og det kan jo landes hvorsomhelst utenom de groveste steinrøysene. Ready on floats har jeg, men vil ha det som reint sjøfly.
Skal ha fuelfly som tåler mye røff landing.
Har sett på ARC Jupiter, men synes eksospotta sitter litt utsatt når hjulene er borte.
ARC Fournier ser ut til å være et fly som kan brukes slik jeg har tenkt. Men har søkt i forumet og finner ikke noen omtale.
Finner lite på andre forum også.
Så nå lurer jeg på om noen har erfaring med Fournier.
Ser fra diverse butikker at det kan brukes motor fra 3,5 til 8,5cc. Hvilke erfaringer er gjort med dette ?
Lurer selv på å bruke Magnum .46. Hvordan passer den på festene i flyet ?
Er en motorseiler, men etter hva jeg har lest er det likevel et ganske raskt fly.
Skal ha fuelfly som tåler mye røff landing.
Har sett på ARC Jupiter, men synes eksospotta sitter litt utsatt når hjulene er borte.
ARC Fournier ser ut til å være et fly som kan brukes slik jeg har tenkt. Men har søkt i forumet og finner ikke noen omtale.
Finner lite på andre forum også.
Så nå lurer jeg på om noen har erfaring med Fournier.
Ser fra diverse butikker at det kan brukes motor fra 3,5 til 8,5cc. Hvilke erfaringer er gjort med dette ?
Lurer selv på å bruke Magnum .46. Hvordan passer den på festene i flyet ?
Er en motorseiler, men etter hva jeg har lest er det likevel et ganske raskt fly.
Comment