Unconfigured Ad

Collapse

Fly nr 2...Hva, hvilket og pris

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lm2
    • Sep 2006
    • 18

Takker for anbefalingen. Den ser ut til å være veldig fin å fly, men koster nok litt for mye for en fattig student og kunne visstnok ikke kjøpe den i deler hos Elefun(??). Så det blir vel en Formosa til 500 , men skal sjekke litt rundt først.
    -=Sukhoy-31=-
    *RIP*

-=Cessna 182=-
    Standard issue fra Kyosho

-=Landmax2=-
    Picco P3R

Sten-Th Stendal .-80

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Ja, ser de bare har RR-versjonen der. Men strengt tatt er det ikke dyrt med tanke på at det meste er satt sammen og servoene er på plass. Men skjønner at du ikke vil ta deg råd til å dublere opp elektronikk til flere modeller i din situasjon! Har nesten glemt hvordan det var å være fattig student, nå er en jo bare fattig gjeldsslave i jobb

Jeg kjøpte faktisk ny EasyGlider i RR-versjon nettopp siden den gamle begynner å bli farlig utslitt. Var litt deilig at servoene står på plass, så å si alt er limt ferdig osv. Skal hive min sammen før helga, og en av flykameratene mine som også har slitt ut sin EasyGlider satte sin RR-versjon sammen på 14 minutter og 36 sekunder. Vel og merke uten dekoren på plass da
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• william123
        • May 2005
        • 2330

14 min var bra det! har selv montert en EG. det tok ca en halv time bare for å klippe ut å lime på decalene
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• lm2
          • Sep 2006
          • 18

Jau, vi får sjå når kjærringa får lønning . Blir ikke julegava på de 12 ongan æ e onkel tel i år .
          -=Sukhoy-31=-
          *RIP*

-=Cessna 182=-
          Standard issue fra Kyosho

-=Landmax2=-
          Picco P3R

Sten-Th Stendal .-80

Comment

Working...