Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
er inne til førstegangstjeneste, så jeg er ikke så kjent. Men flyr litt inne i leiren (Rusta), og litt på fotballbanen utenfor leiren. Noen ganger ute i Fossmo feltet.
Flyr du med Geir og resten av 339 gutta kanskje? Ser du er mekaniker.
Ja, jeg har flydd mye sammen med Geir. Jeg flyr mest små modeller på et stort åpent område ved boligfeltet der jeg bor. Jeg har flydd en del små modeller fra fotballbanen i Heggelia.
Hvilken frekvens flyr du på? Bare lurer i tilfelle vi flyr i nærheten av hverandre en gang.
Kanskje jeg blir med. Jeg prata litt med Geir i dag på jobb. Jeg må kanskje jobbe i helga men vi får se.
Det store åpne feltet er et gammelt jorde eller noe sånt nede ved elva ved Finnsund boligfelt. Det er vel bare 1 km fra fotballbanen i Heggelia tenker jeg langs elva sørover. Jeg flyr sjøfly på elva som ligger bare 150 m fra hsuet mitt.
Vi har også flydd en del på en åpen plass like før Elverumskrysset i Nedre Bardu. Om vinteren flyr vi også en del på isen på elva nedenfor Finnsund boligfelt og på nordvest-enden av Andsvannet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment