Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
har invistert i en Raptor 50 men jeg kunne tenkt meg et lite lettflydd fly også, gjerne dogfight med 15 motor, siden jeg har denne motoren liggende. noen som har tips, kunne helst tenkt meg et som var ferdig bygd siden den meste av tiden jeg har overs går til helikoptret!
gi meg tips helst med link til butikk som har!
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
kroppene er i glassfiber. og vingene er isopor som er helplanket med balsa. og de vingene tåler veldig mye. samtidig som de er lett å reparere hvis det går galt. disse er jo beregnet å fly dogfight konkuranse med.
men det er jo en del arbeid på en sånn. vingene må limes sammen og trekkes også må kroppen helst lakkeres, de er bare grå. men som sagt fine fly som flyr bra både fort og sakte. Har 3 av disse i klubben. og zeroen flyr fint og lett med 15 motor. p47 thunderbolt bør vel ha en 20motor tror jeg. og p39 kingkobra er litt mere trikky å få opp pga mindre vingearial en zero.
kroppene er i glassfiber. og vingene er isopor som er helplanket med balsa. og de vingene tåler veldig mye. samtidig som de er lett å reparere hvis det går galt. disse er jo beregnet å fly dogfight konkuranse med.
men det er jo en del arbeid på en sånn. vingene må limes sammen og trekkes også må kroppen helst lakkeres, de er bare grå. men som sagt fine fly som flyr bra både fort og sakte. Har 3 av disse i klubben. og zeroen flyr fint og lett med 15 motor. p47 thunderbolt bør vel ha en 20motor tror jeg. og p39 airkobra er litt mere trikky å få opp pga mindre vingearial en zero.
Har selv lyst på en hellcat hehe
da skal vi se om det ikke blir en slik, må bare vente på lønn! har hatt en dogfight før, utrolig morro. men den bygde jeg selv i balsa! men har surret bort de tegningene
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment