Announcement

Collapse
No announcement yet.

akro-kurs?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • akro-kurs?

    finnes det noen som har kurs/opplæring av akro-flyging?har drevet med fuel fly 6mnd og akro i 3mnd. har lært mye selv,men kunne tenkt meg og lært mer av en som virkelig kan. har edge 90 og extra 2meter. hilsen anders.

  • #2
    Kjenner vel ikke til noen som har direkte opplæringskurs i det nei, men en god flysimulator på PC kan gi deg verdifulle treningstimer, for så å prøve det en dag på stripa.
    Jeg prøver meg først i god høyde med veldig god margin....

    Tror det dessverre ikke er noen som kan gi deg nerver av stål, eller lære deg til å takkle det om man kommer for nær bakken

    Sånn generelt så burde du strengt tatt tatt deg turen til et IMAC-treff\stevne. Der er det mange med de flytypene du har og masse dyktige folk som man får masse tips og triks av !
    Last edited by TheBirg; 07-07-07, 23:19.
    Ønsker dere en god dag på feltet !
    Birger Mork

    Mine besittelser :
    Flygreier (Massevis)
    Heligreier (En Mini Titan)
    Bilgreier (Et par stk.)

    Comment


    • #3
      Ellers så har vel de fleste klubber et miljø innen acro. Du sier ikke om du er medlem i noen klubb eller ikke, men om du ikke er det vil det lønne seg både sosialt og "faglig" å melde seg inn i en.

      I Trondheim Modellflyklubb, hvor jeg er medlem, har vi faste treningskvelder i IMAC hvor gutta med peiling er til stede og trener. De er som regel også rause med tips og hjelp til oss ferskinger i faget slik at vi også kommer i gang
      Mvh
      Torbjørn Gustafson
      www.trmfk.no



      Will fly for food

      Comment


      • #4
        Vingtor vurderer å ha en pattern-weekend på Kråkstad i august. Vet ikke om det er akkurat det du er på jakt etter?
        Det vil da konsentreres mest på Sport S-07 og Nordic N-07.

        Jeg ville tatt kontakt med den lokale klubben og hørt om det var noen som drev med den type acro du ønsker! Det er jo litt forskjellig der ute... (3D, IMAC, Pattern osv..).
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment

        Working...
        X