har kjøpt meg sd yak 2,21m og futaba s9404 som drar 8 kg/0,1sek.på 6v. trodde de var sterkere.kan jeg bruke dem?
Unconfigured Ad
Collapse
servo`r til sd 2,21
Collapse
X
-
8 kg skal vel holde til det meste. Hvor mange servoer er det pr ror da?Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.com -
Den er vel strengt tatt en 6,5 kilos servo? (ved 4,8V). I så fall er det litt mindre enn "de fleste" bruker i 3D-modeller i den størrelsen. Virker på meg som 10 kilo er vanlig, har det selv i en Extra. Men dine servoer skal duge nok til vanlig flyging, pattern og lett 3D. Bare la være å gjøre de mest brutale øvelsene med digre rorutslag, spesielt i stor fart. Tenker på blenders og wall etc. Vi er glade i å ha overkill av styrke på servoene våre, siden det har kommet så mye sterke saker de siste årene.
Og sideroret burde få en servo mer mer styrke, ellers kan det hende knife-edgene blir litt signe. Hadde ikke valgt noe under 15 kilo.Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Driver selv å setter sammen en SDModel 30% Extra på samme størrelse som din Yak 54. Bruker Hitec 5985 MG (12,4 kg på 6V) på balanseror og høyderor, og en 5955 TG på sideror ( 24 kg på 6V) Dette er kanskje overkill, men jeg er i hvertfall sikre på at servoene duger til de hardeste 3D manøvrene. Tror også jeg ville spart de servoene du har til noe annet artigWilliam Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
#8 Unapprovedja da har jeg fått sd yak`n min fra martinsen hobby. det er en 2.21m. kjøpte med 5 stk 5955 tg 18/24 kg servor til en meget hyggelig pris. kjempe service. gleder meg!!! skal prøve å fortelle hvordan det går. skal forresten hente meg en christen eagle med os 300 twin på fredag.Comment
-
Da er det ihvertfall ikke servoene det står påHolder i massevis! Du må gi lyd fra deg når du har fått testet Yak'en. Hva slags motor tenker du å monter i nesa?
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment