Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kass fly?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kass fly?

    Hei

    Kass fly burde eg gå videre med når eg skal gå i fra lavvinget trainer modell til eit fly eg kan ha det meir morro i lufta med og gjøre meir acro.

    Det må vere fuel.

    Takker for alle svar.
    Fly:
    AT-L
    Happy fly 20
    Katana V2 70

    Helikopter:
    Raptor 50 SE
    T-rex 450
    TWISTER MEDEVAC ARMY

  • #2
    Aner ikke hvilken størrelse du er ute etter, men

    www.impx.no har de et protech fly som heter tojero, kommer i 50 og 90 size hvis jeg ikke husker feil. En kamerat av meg har 50en, og den flyr nydelig.
    Litt snille rorutslag på den, så er den som en trainer, med større utslag, så gjør den det aller meste.
    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

    Steinar B Johansen
    Lillehammer mfk

    Comment


    • #3
      Flye må kunne bruke ASP 52 2 takter og kunne lære meg nye 3D øvelser

      Størelse har eg ikke tenkt på.
      Fly:
      AT-L
      Happy fly 20
      Katana V2 70

      Helikopter:
      Raptor 50 SE
      T-rex 450
      TWISTER MEDEVAC ARMY

      Comment


      • #4
        Da jeg spurte om størrelse var det motoren jeg tenkte på. Motoren din er perfekt til det flyet, men hvis du med 3D mener hovring og alt det der, så må du nok heller gå for en harrier (sånt lett, gjennomsiktig fly som går i stykker hvis du tar på det) eller noe sånt. Then again...3D er ikke det man begynner med etter sin første lavingede trainer.
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

        Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

        Comment


        • #5
          Originally posted by bad scientist View Post
          Da jeg spurte om størrelse var det motoren jeg tenkte på. Motoren din er perfekt til det flyet, men hvis du med 3D mener hovring og alt det der, så må du nok heller gå for en harrier (sånt lett, gjennomsiktig fly som går i stykker hvis du tar på det) eller noe sånt. Then again...3D er ikke det man begynner med etter sin første lavingede trainer.
          Kan bekrefte at harrieren ikke tåler så innmari mye, men fy flate for et nydelig fly! og med den motoren du har kan du be det om hva som helst uten problemer.
          Remi A. Sørensen - 94877903
          Leder i Lofoten RC-Klubb

          Comment


          • #6
            Eg bestilte meg i dag eit nytt fly. Katana 3D .70 V2 (ARF). skal bruke 91 4t.
            Gleder meg
            Fly:
            AT-L
            Happy fly 20
            Katana V2 70

            Helikopter:
            Raptor 50 SE
            T-rex 450
            TWISTER MEDEVAC ARMY

            Comment

            Working...
            X