Announcement

Collapse
No announcement yet.

Precision Aerobatics Addiction 3D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Precision Aerobatics Addiction 3D

    Hei!

    Skal kjøpe meg en lilla Addiction og lurte på om noen kunne hjelpe meg til å lage en god pakke på denne ? Er ikke helt inne i hva som anbefales for tiden.

    Takker for hjelpen

  • #2
    Har du snakka med Kai hos FX Hobby om denne? Han har gode pakker med Thrust motorene fra PA som går veldig bra og yter godt.

    Vet at han er på ferie, men hjemme den 12. kan Vvære verdt å sjekke ut hva han har. Prisene er heller ikke avskrekkende der.

    Sjekk www.fxhobby.no for info?
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Takk for tipset!

      Så vidt jeg kan se så er det vel den mest sannsynlig der det blir kjøp. Men jeg er ikke av dem som nødvendigvis tar det en "selgere" sier for god fisk
      Ikke noe vondt ment om hverken Kai eller FX Hobby. Kjenner han ikke personlig og tviler ikke på hans kompetanse

      Comment


      • #4
        Nei og jeg aner ikke hvordan Addiction er, men har testa Katana MD med Thrust 30 motoren og det duger skikkelig. Har brukt metallgir servoer fra FX og de holder ut ennå. Har ogs noen nye digitale metallgirservoer derfra i mitt Beam helikopter og de er presise og gode.

        Good luck og la oss se bilder/video
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #5
          Tenkte å teste utenlandsshopping fra Australlia.. så har bestilt meg denne:

          Page not found – Precision Aerobatics

          De kalkulerer ikke porto på siden så de sender en mail med totale kostnader før de trekker kredittkortet (med mulighet for kansellering). Antar de da også har et estimat på hvor lang tid det vil ta før den ankommer min lokale rimi

          Comment


          • #6
            Originally posted by Illusion View Post
            Hei!

            Skal kjøpe meg en lilla Addiction og lurte på om noen kunne hjelpe meg til å lage en god pakke på denne ? Er ikke helt inne i hva som anbefales for tiden.

            Takker for hjelpen
            Eg har selv en lilla Addiction,
            og har puttet i den en KD a22-15m outrunner
            KV 1050. 3S. og Apc 10x5E
            da får man peak amp på 20A/200W
            Alt som kan fjernstyres.
            ---------------------------------------------
            The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
            Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
            Steinar Kvarme.

            Comment

            Working...
            X