Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyperion Yak55 "Profile"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hyperion Yak55 "Profile"

    Hei alle sammen.

    Nå som det er sommer, tenkte jeg at det var på tide med et nytt fly, og jeg gikk til innkjøp av en Hyperion yak55 profile med powerset fra elefun!

    Flyet var rimelig lett å bygge, og flott å fly. Veldig snill i luften, og jeg kan anbefale det til de fleste som ikke er 100% fersk i hobbyen =)


    Nå som jeg har fortalt litt om flyet, går vi over til det jeg egentlig lurer på:

    Til tross for at ALL elektronikk er montert nesten i nesen på flyet, har jeg fortsatt problemer med at CG er for langt bak. Jeg klarer ikke å få det så langt frem som bruksanvisningen antyder. Batteriet ligger klistert helt frem inni vingen, og jeg har lite lyst å montere det på utsiden av flyet rett bak propellen!

    jeg prøvde å lodde flyet med så mye som 90 gram bly, og det var fortsatt baktungt. Flyet hadde hovret utroolig bra dersom det hadde hatt litt større motor. High Alpha-manøvre er vanvittig morsomt, siden flyet egentlig gjør det av seg selv.



    Rop ut om noen av dere har hatt samme problemet med modellen, og kanskje har en løsning?
    Last edited by northwood; 31-07-08, 00:13.

  • #2
    I have a beautiful wife

    bump!!haha What’s the problem?  An elderly man was sitting on park bench in tears. A police officer came up and asked him what was wrong.  “I have a 25-year-old wife at home . She is beautiful, charming and madly in love with me.”  “So what’s the problem?”  “I can’t remember where I live!”--------------------------------The WoW Power Leveling ( World of warcraft Power Leveling ) site offer buy WoW Power Leveling, cheap WoW Power Leveling, free wow power leveling, 1- 70 level wow power leveling and wow power leveling news!

    Comment

    Working...
    X