Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Den der er et alternativ. Jeg hadde en sånn med en .91 2t motor. Og det var power så det holdt, og man kan gjøre alt man bare vil med den, og flyr knivegger til man ikke orker mere.
Hvis du kan leve med flat kropp og samtidig bygge litt, ja da er det få om noen som er like god til 3d som Paul swany sin mojo eller primo, http://www.swanyshouse.com/index.aspx
De er ekstremt lette,flyr vist sinnsykt bra sies det, finnes tonnevis med info om de på nettet. Jeg har nettopp bygd mojo 40 tre ferdig, det tok 2 kvelder så det er plug and play
Futaba 10C Fasst
Last Down 3XL V3
Spirit Elite
Primo
Hellcat
Sukhoi
Pt 19
Ucd
Bossanova
Giles 202
Boomerang
Mojo
Ultra Stick
Riva Silver X
Laser 3d
Hobbyrommet er fullt av leker.
Takk for mange gode linker gutter!
Har sjekka litt på nettet og funnet en som ser interessang ut.. Grunnen til at jeg ville ha .90 var at det kansje var muligheter for å smette inn en liten bensinmotor
Men nå har jeg sett litt på denne i stede:
Kan ikke svare ang den cmproen du nevner,men har hatt cmpro din giles 140 size med en os 160, Fløy greit,men noe 3d fly var det langt ifra,til det er den for tung og hadde en høy vingebelastning,veide over 5 kg,men som sagt det kommer helt an på hva du er ute etter av fly egenskaper, 3d eller acro.
Mojo 60 har større vinge areale enn den cmproen og veier ca halvparten.
Her har du ny en byggetråd om den katanaen, ikke versjon 2 da men det er minimale forskjeller fra versjon 2,litt andre farger
Futaba 10C Fasst
Last Down 3XL V3
Spirit Elite
Primo
Hellcat
Sukhoi
Pt 19
Ucd
Bossanova
Giles 202
Boomerang
Mojo
Ultra Stick
Riva Silver X
Laser 3d
Hobbyrommet er fullt av leker.
Takk for mange gode linker gutter!
Har sjekka litt på nettet og funnet en som ser interessang ut.. Grunnen til at jeg ville ha .90 var at det kansje var muligheter for å smette inn en liten bensinmotor
Men nå har jeg sett litt på denne i stede:
Enig i forrige inlegg. Tror ikke det er rare 3D egenskapeene i den der.
Jeg satte sammen en CMPro Quest 50 en gang. (En slags F3A lignende greie)
Den var jeg veldig misfornøyd med. Flott å se på, men alle deler var dårlig tilpasset.
Maskinen var tung. Og i tillegg måtte jeg surre fast 140 gram på ASP .46'en jeg hadde i den for rett tyngdepunkt.
Alle modellene kan ikke være like ille, for det er ut utbredt merke i norske butikker.
Men jeg ble litt allergisk mot CMPro etter det.
Ellers får Funtana X100 mye skryt rundt om.
Den har vel omtrent samme vingespenn og er veldig lik en Katana.
De har den hos www.rcpro.no
Enig i forrige inlegg. Tror ikke det er rare 3D egenskapeene i den der.
Jeg satte sammen en CMPro Quest 50 en gang. (En slags F3A lignende greie)
Den var jeg veldig misfornøyd med. Flott å se på, men alle deler var dårlig tilpasset.
Maskinen var tung. Og i tillegg måtte jeg surre fast 140 gram på ASP .46'en jeg hadde i den for rett tyngdepunkt.
Alle modellene kan ikke være like ille, for det er ut utbredt merke i norske butikker.
Men jeg ble litt allergisk mot CMPro etter det.
Ellers får Funtana X100 mye skryt rundt om.
Den har vel omtrent samme vingespenn og er veldig lik en Katana.
De har den hos www.rcpro.no
Takk arhennie
Først vil jeg si at jeg selv er meget fornøyd med CMPro! Kjøpte J3 Cub'en deres, og settet var så og si feilfritt. Men en kompis klagde på dårlige tilpasninger akkurat som deg på en Giles han hadde. Så det ligger helt sikkert noe i det!
Når det gjelder Funtanaen på rcpro.no, så ser den mye mer interresang ut enn noen av de andre jeg har sett på tidligere! Hvor stor motor anbefaler folk til denne? Tenker at en SPE 26 bensin vil passe bra
Mange gode forslag ang flytype her! Ville bare skyte inn at dersom du primært er ute etter best mulig 3D vil vekten være kritisk, og da tror jeg du vil få mere kraft pr. gram motor med en fuelmotor når du er i den størrelsen der 90-size).
Om det er en 3D modell kan vel diskuteres (funfly?), men en av de modellene jeg har hatt det mest moro med er denne...
Når det gjelder Funtanaen på rcpro.no, så ser den mye mer interresang ut enn noen av de andre jeg har sett på tidligere! Hvor stor motor anbefaler folk til denne? Tenker at en SPE 26 bensin vil passe bra
Jeg ville ikke hatt bensin til denne tror jeg.
Søk litt på forumene. Jeg vurderte denne delv en gang, og så litt på motoralternativer.
Mener å huske manualen anbefalte Saito 100, men at kommentarene i forumene ikke bifalt.
Om det var større saito, eller noe YS greier husker jeg ikke. YS 110 kanskje...
Pga. av kostnadene endte jeg opp med lillebroren Funtana X50.
I den har jeg en OS FS-81a som er en skikkelig kruttønne av en motor.
Originally posted by andersh
.....en av de modellene jeg har hatt det mest moro med er denne...
Den første modellen jeg kjøpte etter traineren min var en U Can Do 46.
Utrolig artig maskin som jeg har hatt mye glede av.
Veier ingenting, og det skal utrolig mye til for å stalle denne.
Jeg har en OS FL-70 i min, men savner power. Vurderer å bytte til en OS FS-81a også på denne.
(U Can Do er nok mye det samme som Frenzy, som jeg nevnte i et tidligere innlegg i denne tråden, avhengig av hviken størrelse U Can Do man sammenlikner med).
Denne (http://www.rcpro.no/eshop/main.aspx?...no=HO5-5500161) har jeg sett i Sverige med 26cc bensinmotor, og den fløy sinnsykt bra (piloten gjorde vel sitt til at resultatet ble så bra som det ble)! Ser ikke ut som noe annet i denne verden med vanvittig korte og tykke vinger på en lang kropp, men det er tydelig at det er hensiktsmessig i acro / 3D-sammenheng for dette funker veldig bra.
Jeg har 46size-utgaven av samme fly selv, og flyr det nå med en 3000W elektromotor i nesa som slepefly til seilfly med 6cell 5000mah batteri og 18x10" 3-blads propell (drar 4-meters seilere opp i 70-80 graders vinkel )
Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-Klubb
Denne (http://www.rcpro.no/eshop/main.aspx?...no=HO5-5500161) har jeg sett i Sverige med 26cc bensinmotor, og den fløy sinnsykt bra (piloten gjorde vel sitt til at resultatet ble så bra som det ble)! Ser ikke ut som noe annet i denne verden med vanvittig korte og tykke vinger på en lang kropp, men det er tydelig at det er hensiktsmessig i acro / 3D-sammenheng for dette funker veldig bra.
Jeg har 46size-utgaven av samme fly selv, og flyr det nå med en 3000W elektromotor i nesa som slepefly til seilfly med 6cell 5000mah batteri og 18x10" 3-blads propell (drar 4-meters seilere opp i 70-80 graders vinkel )
Du må ikke være innlogga når du klipper ut linker, da kommer ikke vi andre inn
Vist de er den SEAGULL HARRIER 3D-90 SIZE (DELUXE SERIES) flyet du sikter til så ligger de en blogg om den med en crrc pro gf26ccm bensinmotor i her på modellflynytt ligger under Fun&3D ligger på side 2
mvh stin
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment