Unconfigured Ad

Collapse

PA Katana mini eller MD?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • olle0047
    • Nov 2007
    • 14

PA Katana mini eller MD?

Hei! har veldig lyst å gå over til et 3D fly nå etter 2 års flyging med henholdsvis kyosho spree sports m/børsteløs oppgradering, et cessna 182 og et f-16 DF. Har flydd endel med 3D fly på realflight G4 og har egentlig funnet ut at dette er det jeg liker best å fly, det jeg egentlig lurer på er: hvor stor er forsjellen mellom Katana mini og MD? har mer lyst å gå for MD versjonen siden den er større enn de andre flya jeg har... vil jeg da få større eller mindre påvirkning av vindforhold osv av størrelsen? Alle tanker omkring dette blir mottat med takk... Jeg er også åpen for forslag til andre fly, men liker Precision aerobatics sine fly veldig godt på grunnlag av mye deler i bra kvalitet og ikke en eneste negativ anmeldelse av deres fly...
    Takker på forhånd for svar
  • audifrik
    • Mar 2008
    • 497

heisann.
    jeg skal selv kjøpe pa sin katana md, og den ligger pent hos elefun bak disken og venter
    md er litt større enn minin, og vil da tåle litt mere vind etter min mening. begge disse flyene er relativt lette, men md kan etter min mening flys i litt vind hvis man har litt stikketrening, gjør det selv med akromastern min som er noe tilsvarende størrelse.
    pa har fått masse skryt, og jeg regner med det blir flere slike modeller på meg.
    lykke til
    Lower, Lower, oops.
    Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

Comment

• RcPilot
      • Jun 2007
      • 103

Hei
      Har du lest denne .... legger med linken ... i tillfelle du ikke har det
      http://www.modellflynytt.no/articles...-MD/Side1.html

Har selv en Pa ultimate amr, liggende ett sted i posten`s system

Har heller ikke lest noe negativt om PA sine modeller
      Alf-Reidar Mortensen

Mine fly
      33% ExtremeFlight Extra 88"3w55xi
      30% yak 54 dl50
      Edge 540 CRRCpro GF45i (Satt i et hjørne)
      PA Ultimate Amr
      MC-24/Hott
      Under Bygging
      Brian Taylor Supermarine Spitfire MkIX 83"
      Midlertidig stopp

Comment

• william123
        • May 2005
        • 2330

MD'en blir litt dyrere en mini'en men hvis du har penger til MD'en så finnes det ikke noen grunn i verden til å ikke kjøpe den. Har ikke prøvd mini, men har selv en MD. Beste flyet i sin klasse! Min ligger forøvrig til reperasjon etter noen litt for lave øvelser...
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• olle0047
          • Nov 2007
          • 14

Ja, da blir det nok til at jeg går for MDen etterhvert... har penger til komplett mini nå, men tar vel ikke alt for lang tid å få nok til en MD. Takker for alle svar

Comment

• olle0047
            • Nov 2007
            • 14

Bare informerer om at jeg til slutt fikk kjøpt et sebart katana s30e billig fordi settet var åpnet, så da gikk jeg for dette

Comment

• william123
              • May 2005
              • 2330

Sebart Katana'en er jo også et kjempefly så du har ikke gjort noe dumt kjøp ihvertfall Lykke til!
              William Jul Ringkjøb
              Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

Working...