Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kunne tenkt meg en carbon propell. Den bør tilsvare APC-E 13 x 6,5E.
Noen som vet om det finnes og evnt hvor?
Event om det har noe for seg eller om det bare er bling?
Det er stort sett bare bling. Har forsøkt flere typer carbon-propeller (og tre) opp mot APC både på forbrenningsmotorer og elektro. Så langt har jeg alltid returnert til APC, de har den beste kombinasjonen av trekkraft i forhold til effekt inn, lydbilde og pris.
Sånn er det med den saken.
Mulig APC fungere tilferdstillende under 20" størrelse, men over det kommer de ikke på langt nær Meizlik sine carbon propeller, med tanke på effektivitet og performance vs strømtrekk. Les på rcgroups, under high performance og big models.
-Jim Johansen- Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard Under construction: Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire
Ser ikke bort fra at du har rett, jeg har ikke forsøkt Mejzlik for elektro i disse størrelsene. Mest fordi de inntill nylig (i fjor en gang) ikke hadde versjoner med nok pitch (14") til mitt oppsett.
Takk for tipset.
Nå har ikke Mejzlik propeller i den størrelsen jeg trenger så hvorvidt en 20" carbon propell er bra eller ikke er ikke helt relevant for min del. 20" prop på en Ultimate AMR med 1m vs vil se rart ut
Finnes det i det hele tatt carbon propeller i 13 x 6,5E?
Prisen er ikke så veldig avgjørende og ikke støy heller. Kvaliteten derimot er vesentlig.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment