Unconfigured Ad

Collapse

Nye skjema til Sebart 30 og 50-size fly!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johanngj
    • Nov 2007
    • 533

Nye skjema til Sebart 30 og 50-size fly!

I følge prislistene som finnes på Sebart sine hjemmesider, så vil Sukhoi 29s og Katana i både 30 og 50-size størrelse snart være tilgjengelige i gult og sort fargeskjema.

Lignende skjemaer har tidligere vært forbeholdt de større 120. og 140. class modellene, samt Pitts Python varianten, men nå skal flere av flyene i Sebart-familien få kle seg i sort og gult. Det finnes så langt jeg kan finne ikke noen offentliggjorte bilder av flyene, men utrolig nok så fikk jeg et bilde tilsendt på mail fra sebart da jeg bare spurte pent. Hyggelig gjort, egentlig.

RcPro.no har sagt at de snart har en forsending fra Sebart underveis, og de mente at de nye skjemaene skulle være med blant flyene de får inn. Så da er det bare å smøre seg tålmodighet!

En Sebart Sukhoi 29s i 50-size blir så fort de kommer inn, kjøpt av meg, og jeg kommer til å ha en finfin monteringsblogg med den og en Saito 82a her på forumet.
    Attached Files
    Med vennlig hilsen
    Johannes Gjessing GMFK
    || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||
  • Stin
    • Jan 2007
    • 629

Så kult. De blir en sukhoi 29s 30e på meg med de nye fargeskjemaet, de er flott at du lagen en blogg om den med fuel motor i, vet de har vært endel spørsmål rundt de og montere en glow motor i en slik model, gleder meg veldig til de
    mvh Stin
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• johanngj
      • Nov 2007
      • 533

Det blir hvertfall jomfrutur på Gullknapp til sommeren. Så kan de som vil, være med å se om det går bra, eller i dass. Det skumle med vitner er jo bare at man ikke kan redigere bort tabbene slik som med en filmsnutt på Youtube..
      Med vennlig hilsen
      Johannes Gjessing GMFK
      || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

Comment

• Stin
        • Jan 2007
        • 629

Originally posted by johanngj
        Det blir hvertfall jomfrutur på Gullknapp til sommeren. Så kan de som vil, være med å se om det går bra, eller i dass. Det skumle med vitner er jo bare at man ikke kan redigere bort tabbene slik som med en filmsnutt på Youtube..
        så fint at de blir jomfrutur der da, si i fra før du skal opp da
        mvh Stin
        Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
        På vei inn i Hangaren.
        Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• Guest

#5 Unapproved
          SebArt modeller

Hvem selger disse modellene her i Norge ?
          mvh are

Comment

• johanngj
            • Nov 2007
            • 533

RCpro.no selger disse!
            Med vennlig hilsen
            Johannes Gjessing GMFK

Comment

• johanngj
              • Nov 2007
              • 533

Nå er det masse bilder tilgjengelig av det nye skjemaet. Mye lekre fly!
              Med vennlig hilsen
              Johannes Gjessing GMFK

Comment

Working...