Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har en funtana x 100 som jeg har brukt sc91 4t motoren på, denne ble altfor puslete til dette flyet så nå er det en Saito 125 på vei over pytten Sc,en er nesten helt ny så kan ikke legge den på hyllen riktig enda så nå trenger jeg et nytt fly jeg kan bruke den på. Noen som har noen tips til fly denne motoren passer bra til ? 3d og overmotorisert er en god kombo for min del
Da bør du prøve Greatplanes sin u-can-do 46.. Har sett den med en 91 isteden for 70 4takt og det funka rått.. vertikal krefter til tusen og 3.
Et tips ihvertfall...
Per Reidar Bremseth
Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly ) DLE55
PA BadBoy med sc70fs
Seagull Harrier46 med os 70fs
pluss litt depron da..
jeg har en 91 sc 4-takt i en groovy 50 3d.
masse krefter til overs og uendelig vertikal.
drar rett ut av hover.
ellers kanskje en 60-size 3d maskin av noe slag?
Lower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.
Hei! Har sett to slike Egde 540T 60-size i aksjon med 91 4taktere, og det ser utrolig bra ut! Masse power, og flyene tåler røff flyving i massevis. Rcpro.no selger dem.
Med vennlig hilsen
Johannes Gjessing GMFK || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||
Shop Great Planes RC hobby products online at Horizon Hobby. We are the leader in radio control products and accessories and carry the best names in the RC hobby.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment