Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har et liggende under påvente av bygging, tenkte jeg skulle putte i en ASP 91. Jeg synes at selve byggesettet ser bra ut, og at det er så stygt at det er dritstilig
Tror jeg skal få til godt med rorutslag på dette, og vingene er festet med strikk og linket sammen. Tror det har bedre forutsetninger for å overleve en liten kræsj også.
Kjempemorsom egentlig. Lederen i klubben har en slik og tror han har en 46 i den, men ikke ta det for god fisk.
Har bittelitt video av den. se 4:49 inn i videoen:
trykker på den, og får melding om at internet explorer ikke kan åpne siden, prøvde og ta vekk litt av linken, til video, men fant den ikke blandt de videoene heller
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
trykker på den, og får melding om at internet explorer ikke kan åpne siden, prøvde og ta vekk litt av linken, til video, men fant den ikke blandt de videoene heller
Fungerer i explorer 8.0, Google Chrome og Firefox her...
Du får prøve å høyreklikke og "lagre som".
Videoen har ligget der siden 21.nov 2008...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment