Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg leter etter et fly i 30-33%klassen, men finner ingen jeg liker på elefun eller rcpro.
Hvor finnes det andre aktører i eller utenfor Norge som selger slikt?
Jeg har handet hos Arne Aga, www.rcmodeller.no, en mann med veldig god service og oppfølging, ikke mange sjapper som ringer deg og spør hvordan det går med bygging, og om hva jeg synes om modellen! Neste fly i samme str kommer jeg definitivt å handle fra ham. Nettbutikken hans er ikke særlig oppdatert når det kommer til hva han har på lager, ring til ham, kjøper du noe der, kommer du ikke til å være misfornøyd når det kommer til service og hjelpsomhet!
Jeg har handet hos Arne Aga, www.rcmodeller.no, en mann med veldig god service og oppfølging, ikke mange sjapper som ringer deg og spør hvordan det går med bygging, og om hva jeg synes om modellen! Neste fly i samme str kommer jeg definitivt å handle fra ham. Nettbutikken hans er ikke særlig oppdatert når det kommer til hva han har på lager, ring til ham, kjøper du noe der, kommer du ikke til å være misfornøyd når det kommer til service og hjelpsomhet!
Hvis man driver Seriøs nettbutikk er det vel greit og oppdatere seg så man kan se hva en har på lager....
Ronny
Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4
Finnes det noe sted man kan få tak i Yak-55M balsakit eller tegninger?
Med vennlig hilsen
Asbjørn Kristiansen, Ski
-------------------
Teori er når man skjønner alt,
men ingenting fungerer som det skal..
Praksis er når alt fungerer som det skal,
men ingen skjønner hvorfor..
Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
ingenting fungerer som det skal,
og ingen skjønner hvorfor..
------------------------------ http://www.f-16.net/
Jeg liker Sbach'en. Dels fordi den ser bra ut, og dels fordi den tydeligvis ikke selges i norge (enda). Morro å ha noe ikke alle andre har
Joda de første er på vei, satser på at de ankommer til helgen kanskje, er i tyskland på vei fra hongkong nå. Elefun vil nok selge flere av disse etterhvert men slik jeg forstår det så klarer ikke Pilotrc å lage de fort nok. Alle de som kommer i den første forsendelsen her er forhåndssolgt mener jeg.
Så du vil nok ikke se så mange av de med det første....
Her er en Xtreme Machine Sbach som ser utrolig bra ut, den er netopp komt ut og de tar forhåndsbestillinger på den.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment