Unconfigured Ad

Collapse

26CC 3D-fly?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opa
    • Jan 2007
    • 717

Da har jeg bestilt fly Ble en EG Aircraft Yak 54 26cc
    Joakim L. T. 94-Modell
    ---------------------------------------------------
    Aeroworks - Extra 300
    Extreme Flight - Yak 54E Profile
    Crrc-Pro GF26I
    EG - Yak 54 26cc
    Kyosho - Edge 540 .50
    C Goldberg - Cub med flottører
    OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

• opa
      • Jan 2007
      • 717

Elsk!

Har da montert og prøveflydd Yak'en

Montering: En sett med bra hardware (Kulelinker på alle ror), generelt god kvalitet på hele settet, og med mange gode løsninger Hadde aldri problemer med montering, annet en at du kan velge om du skal ha 1 eller 2 høyderorservoer, men det følger bare med 1 link -.-'

Flyging: Tok jomfruturen (og hittil den eneste turen) en sein kveld, med litt vind. Tenkte jeg skulle ta det litt med ro, og bruke litt rullebane for og få det opp, men det var det bare og gi beng i! Den tok av etter få meter, og fløy snilt og koselig, helt til du skrur av Dualrates, og villdyret er løs!! Et rett og slett ekstremt fly! Men savner litt høyde/siderorutslag, så der blir det større servohorn

Alt i alt mye (!) fly for pengene! Anbefaler EG-Aircraft Yak 54 26cc på det sterkeste!!!

Takker også Ole's RC-shop for god service, da jeg fikk noen propeller av bedre kvalitet en de jeg bestilte, fordi han ble syk og ikke fikk sendt flyet med en gang
      Joakim L. T. 94-Modell
      ---------------------------------------------------
      Aeroworks - Extra 300
      Extreme Flight - Yak 54E Profile
      Crrc-Pro GF26I
      EG - Yak 54 26cc
      Kyosho - Edge 540 .50
      C Goldberg - Cub med flottører
      OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

Working...