Unconfigured Ad

Collapse

Nytt PA-fly. Hvilket?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeeeeeeright
    • Mar 2008
    • 1052

Nytt PA-fly. Hvilket?

Jeg skal på familietur til Danmark til uka. I den forbindelse fikk jeg faktisk tillatelse fra madammen til å investere i et lite "feriefly" som kan funke i bakgården på feriehuset.
    Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe et av de små/mellomstore flyene fra PA (stikker innom el-fly når vi ankommer Fredrikshavn om morgenen). Jeg har sett både extra260 og ultimaten i aksjon fra før, og extraMX blir akkurat for stor/dyr denne gangen.
    Er det noen som har anbefalinger her? Har kikket litt på KatanaMD også (synes denne muligens er den peneste av PA-flyene), men vet ikke hvordan egenskapene på denne er.
    Jeg flyr forøvrig ganske mye "helikopterstil" med propellen oppover og rumpa så nært bakken som jeg tør, men prøver sånn smått å lære meg noen IMAC-rutiner også.
    Remi A. Sørensen - 94877903
    Leder i Lofoten RC-Klubb
  • spewster
    MFN Skribent
    • Aug 2007
    • 1134

Hva med Addiction? Styggpen og veldig kapabel 3D kjærre.
    Har den ikke selv men sett flere som har den og er storfornøyde.
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

MFN @ Facebook - Like!

Comment

• Illusion
      • Jun 2008
      • 703

Har addiction og anbefaler sterkt. De som har prøvd den og som mener de har litt peil har sagt at det er en av de bedre arf 3d på markedet.

Comment

• jeeeeeeright
        • Mar 2008
        • 1052

Skulle forresten gjerne hatt noe som bruker 3/4cellers 2200mah batterier siden jeg har en liten kasse av disse som jeg bruker til andre fly.
        Leder i Lofoten RC-Klubb

Comment

• audifrik
          • Mar 2008
          • 497

jeg har hatt katana md, og den flyr helt nydelig og ukritisk.
          anbefaler den på det sterkeste
          Lower, Lower, oops.
          Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

Comment

• Propepperell
            • Jun 2005
            • 1093

Originally posted by jeeeeeeright
            Jeg har sett både extra260 og ultimaten i aksjon fra før, og extraMX blir akkurat for stor/dyr denne gangen.
            Er det noen som har anbefalinger her? Har kikket litt på KatanaMD også (synes denne muligens er den peneste av PA-flyene), men vet ikke hvordan egenskapene på denne er.
            Jeg flyr forøvrig ganske mye "helikopterstil" med propellen oppover og rumpa så nært bakken som jeg tør, men prøver sånn smått å lære meg noen IMAC-rutiner også.
            Jeg gjorde samme øvelse i fjor på denne tiden og rakk akkurat innom en tidlig søndag morgen (!) og fikk med meg en AMR Ultimate derifra.
            Har selv kun denne og Katana MD, men av disse anbefaler jeg til 100% Ultimaten, ikke minst da du liker å fly med propellen oppover.
            Sykt lettflydd og morsom i high alfa og hover. Low and slow.
            Denne maskinen elsker 3S, 2200mAh (så fremt de ikke er for tykke, lite plass...).

Løp og kjøp!

Peter
            Peter Rahm
            Siggerud
            Cirrus RCFK

Comment

• sveininge
              • Dec 2007
              • 1205

ADDICTION

Den beste PA modellen jeg har flydd.,. ellers så er det 3dhobbyshop sine fly som duger

film fra Addiction maiden flight..
              Min Hjemmeside..

http://sveininge.iflogg.com

Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

Comment

• elektrodude
                • Sep 2006
                • 1342

Addiction er en sikker vinner. Eg flyr min med 3S 2200mah og det funker knall. Har flydd Addiction siden den kom på markedet,og har enda ikke funnet noen dårlige sider med den. Du kan gjøre akkurat hva du vil med den, uten att den har noen form for "nykker" i noen øvelser.
                skal eg si noe negativt om den, må det vere att halehjulet er noe drit men så er jo ikke dette noe bil heller da så da gjør det ingen ting.
                Last edited by elektrodude; 06-06-10, 14:01. Reason: manglet eit ord
                Alt som kan fjernstyres.
                ---------------------------------------------
                The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                Steinar Kvarme.

Comment

• ronnynorge
                  • Jan 2008
                  • 1231

Addiction sikker vinner i bakgården
                  Ronny Andreassen
                  Sunndal/Vinnu
                  Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                  3DHs 33" EPP
                  JR 9303 2,4

Comment

• sveininge
                    • Dec 2007
                    • 1205

Jeg flyttet halehjulet på min addiction inn på kroppen og da funket det veldig bra.
                    Jeg flyr min med 1800 mah og funker veldig bra det også, er vel det som er anbefalt også.
                    eneste som har skjedd med min var at batteri hylla løsnet engang og da fløy den veldig rart
                    Min Hjemmeside..

Comment

• jeeeeeeright
                      • Mar 2008
                      • 1052

Ser ut til at jeg ender opp med addiction eller ultimate da. Er det avtakbar vinge på noen av dem?
                      Leder i Lofoten RC-Klubb

Comment

• sveininge
                        • Dec 2007
                        • 1205

kan vertfall ta av vingene på addiction men det er et helvete og få de vinge boltene i, så jeg demonterer det aldri.. er så lite alikavel Kanskje dette er bedre på addiction XL ?
                        Min Hjemmeside..

Comment

Working...