Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
pønsker på å kjøpe en 50cc 3dmaskin, å lurer litt på servoer,har align ds610 servoer på mine heli å de er meget bra,
mn lurer altså litt på hva jeg skal putte i dette flyet, helst billige å gode*
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
så du har ikke hatt noe problemer med dem? har sett litt på de der før
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Jepp. Har totalt 26 stk av de i forskjellige fly. Alle på 2s lipo eller 8,5V BEC. Aldri et problem. Godkjent av flere Hitec representanter på forskjellige forum.
Jeg tror at hvis man regner på det så finnes det ikke billigere servoer med tanke på levetid.
Jeg flyr med HD 9150MG i min 2.4 meter Yak, 7.4v rett i servo, funker som bare faen, dette vet du jo, Lillejon. Hadde ikke vært i tvil,hvorfor bruke masse penger når du kan bruke mindre? TG i 50 cc kjerre er overkill i mine øyne, man kommer langt med 15-16 kg's servoer der. Mine HD servoer har over 220 turer i en 40% Yak, og nå står de i 33%'n. Den har over 50 turer, ingen problemer, ingen kræsj.
Jeg flyr med HD 9150MG i min 2.4 meter Yak, 7.4v rett i servo, funker som bare faen, dette vet du jo, Lillejon. Hadde ikke vært i tvil,hvorfor bruke masse penger når du kan bruke mindre? TG i 50 cc kjerre er overkill i mine øyne, man kommer langt med 15-16 kg's servoer der. Mine HD servoer har over 220 turer i en 40% Yak, og nå står de i 33%'n. Den har over 50 turer, ingen problemer, ingen kræsj.
vet hva du har ja knut, derfor jeg ikke spurte deg
får se hva det blir, de turnigy-servoene virker greie
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Tildels enig unntatt at 7955 er 7 klasser over når det gjelder presisjon og holdbarhet.
Har brukt masse 9150 og bruker de fortsatt i diverse fly men ikke i de flyene jeg ønsker det store ekstra....
mvh
Alf
Sendt via Tapatalk fra min HTC Desire
dette er uansett ikke en 10000.- modell. blir ca 5500.- inkl batteri og sånn, klarer ikke helt å bestemme meg, går det i bakken så går det i bakken
ALT MAN STARTER OPP Å SENDER TIL HIMMELS,MÅ MAN REGNE MED AT MAN IKKE SER IGJEN,Å AT DET ER TAPT
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
vet hva du har ja knut, derfor jeg ikke spurte deg
får se hva det blir, de turnigy-servoene virker greie
Jeg tenkte mer på at siden du vet at HD servoene jeg bruker er helt ok, så er disse et ok valg til en 50cc kjerre. Mine erfaringer er at de sentrerer mye bedre og er veldig kjappe når man gir dem 2 cellers Lipo, enn ved regulert 6 volt som jeg tidligere har brukt. TG servoer er jo kjempebra, men jeg synes prisen og krafta er overkill i en 50cc. Mange sier de bruker TG etter at de har kræsja, altså putta dem inn en ny modell, pga titan drev som tåler en støyt. Elektronikken i en TG er ikke laget for å tåle en kræsj noe mer enn elektronikken i en 422 standard, så jeg ville ikke stolt blindt på dette argumentet. Men jeg tror jeg har skrevet nok om servoer og motorer og diverse utstyr i dette forumet, så jeg skal gi meg her. Folk får finne ut av ting selv. Det har jeg gjort.
Jeg tenkte mer på at siden du vet at HD servoene jeg bruker er helt ok, så er disse et ok valg til en 50cc kjerre. Mine erfaringer er at de sentrerer mye bedre og er veldig kjappe når man gir dem 2 cellers Lipo, enn ved regulert 6 volt som jeg tidligere har brukt. TG servoer er jo kjempebra, men jeg synes prisen og krafta er overkill i en 50cc. Mange sier de bruker TG etter at de har kræsja, altså putta dem inn en ny modell, pga titan drev som tåler en støyt. Elektronikken i en TG er ikke laget for å tåle en kræsj noe mer enn elektronikken i en 422 standard, så jeg ville ikke stolt blindt på dette argumentet. Men jeg tror jeg har skrevet nok om servoer og motorer og diverse utstyr i dette forumet, så jeg skal gi meg her. Folk får finne ut av ting selv. Det har jeg gjort.
det er fint å spørra hva andre har slags erfaringer også, du kan ha vært heldig, mens andre kan ha vært uheldige....
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
*snipp* Men jeg tror jeg har skrevet nok om servoer og motorer og diverse utstyr i dette forumet, så jeg skal gi meg her. Folk får finne ut av ting selv. Det har jeg gjort.
Uffda. Måkke være hårsår. Det heter tross alt diskusjonsforum.
Du kan ikke automatisk gå utifra at ditt ord er lov uansett hvor mye erfaring du har.
Håper du fortsetter og deler erfaringene dine med oss, men ikke ta det personlig om noen ikke er enige eller rett og slett velger å ikke høre.
Som amerikanerne sier; Du kan vise hesten hvor den finner vann, men du kan ikke få den til og drikke.
Ontopic!:
Stortromme = Hitec TG
Skarptromme = Power HD 9150
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment