Announcement

Collapse
No announcement yet.

3D-hobbyshop slick 51" utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Du må ha en annen motor ja. F.eks Hacker A40-14S.

    Det enkleste er bare å bestille den anbefalte pakken ADC har med Hacker A40-10S og ha egne 4s batterier.

    Comment


    • #17
      jepp men som jeg sa, uansett så må jeg ha andre batteri så ett fett om jeg går for en liten eller større modell

      Comment


      • #18
        Jeg har bestilt Slick 59" fra ADC. Frakten kom på 73 USD.
        Den blir satt opp med 4s Nano-tech batterier, HS-5245MG, CC ESC.
        I den skal jeg teste en for meg ukjent motor, den er lett, har masse power og får mye skryt på RCG.
        Jeg sverger egentlig til Hacker, men etter jeg så de vedlagte videoene av Motrolfly 3620-750 i aksjon fikk jeg lyst til å prøve en.

        Video av Slick med samme motor:


        Video av 3DHS 57" Extra med samme motor:
        Attached Files
        Last edited by havard.j; 12-03-11, 18:31.
        EF 60" Edge. Torque.
        EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
        3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
        CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
        Multiplex FunCub XL on floats.
        Jeti DS-16

        Comment


        • #19
          Ja nå har du gjort det

          Comment


          • #20
            51" er perfekt størrelse for familie bilen vertfall
            Jeg klarte ikke vente til 59"ern kom så jeg handlet en 51" men jeg er strålende fornøyd med den og nå har jeg flydd den i ganske sterk vind og det takler den veldig bra, flyet føles mye større enn det er
            Min Hjemmeside..

            http://sveininge.iflogg.com

            Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

            Comment


            • #21
              Originally posted by anders e View Post
              Ja nå har du gjort det
              Hehe, må teste om flyene fra 3DHS er så gode som dere skal ha det til
              EF 60" Edge. Torque.
              EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
              3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
              CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
              Multiplex FunCub XL on floats.
              Jeti DS-16

              Comment


              • #22
                Har ikke vært særlig Hacker fan før, men de siste V2 av A40/60 serien og den nye Q serien ser bra ut.

                Motrolfly er gode greier. Ken som driver dette holder nå på å lage et par custom wind motorer som meg for å fly EF 78" og 2M F3A på 7s.

                Comment


                • #23
                  Jeg leser at det er flere som bruker Slick51 som et trenings fly til IMAC øvelser, men et Imac program tar vel oppi 10 minutter og fly. og da kommer vel 2650 mah batteriet litt til kort.

                  Takler slick 51" og fly med feks 4000 mah lipo ? det er jo mengder av plass i den men jeg tenker litt på vekta og hvordan det vil oppføre seg i lufta.
                  Min Hjemmeside..

                  http://sveininge.iflogg.com

                  Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sveininge View Post
                    Jeg leser at det er flere som bruker Slick51 som et trenings fly til IMAC øvelser, men et Imac program tar vel oppi 10 minutter og fly. og da kommer vel 2650 mah batteriet litt til kort.

                    Takler slick 51" og fly med feks 4000 mah lipo ? det er jo mengder av plass i den men jeg tenker litt på vekta og hvordan det vil oppføre seg i lufta.
                    Det kommer vel ann på hvilket program du skal fly.
                    Tror ikke noen av de som flys i norge tar noe mer enn 5 min. Du trenger jo ikke fly øvelsene så sinnsykt store heller
                    Helikopter:
                    T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                    Radio
                    Spektrum dx 18

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sveininge View Post
                      Jeg leser at det er flere som bruker Slick51 som et trenings fly til IMAC øvelser, men et Imac program tar vel oppi 10 minutter og fly. og da kommer vel 2650 mah batteriet litt til kort.

                      Takler slick 51" og fly med feks 4000 mah lipo ? det er jo mengder av plass i den men jeg tenker litt på vekta og hvordan det vil oppføre seg i lufta.
                      To sekvenser med 35% fly tar ca 8 min, men med mindre fly vil det ta noe mindre tid. Vil tro at hvis du drar tilbake throttle på der det ikke kreves mye motor så burde det gå helt fint å fly to sekvenser. En sekvens vil ikke være noe problem..!
                      William Jul Ringkjøb
                      Bodø MFK

                      If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

                      Comment

                      Working...
                      X