topicen sier igrunn det meste, er mangen motorer, hk har utsolgt på dei som kunne vært aktuelle, anyone som vet om en annen plass å handle? evig takknemlig
Unconfigured Ad
Collapse
Hacker A50-14S trenger erstatning fra kina! noen som er behjelpelige?
Collapse
X
-
Discount China Wholesale N Series Outrunner Brushless Motor N4250-950KV [N4250-950]- US$24.37 - Sdshobby.net
er dette ett alternativ? stusser bare over att det er 45A esc krav til den...... -
Tror du skal lete med lys og lykte etter en A50-14S erstatting i Kina - du finner sikkert mange motorer som på papiret ser tilsvarende ut men som "Joo" pleier å påpeke - ikke er i nærheten på kvalitets/ytelse
Jeg vet ikke hvilket fly du skal ha den inn i men det høres ut som en litt større modell som jeg kanskje hadde spandert et par ekstra hundrelapper på.
Sjekk ut med f.eks Esprit som har mange "kvalitets" motorer til en grei pengeLast edited by Quadrocopter; 22-05-11, 15:49.Comment
-
Helt klart - har "bøtter og spann" med Kina motorer som fungerer utmerket - men jeg har lagt merke til at skal man ha noe som yter slik at man får den berømte prikken over i'en så faller billige Kina ting fort igjennom.
Nå skal det også sies at de fleste Hacker "hylle vare" motorene er produsert i Kina men da står selvfølgelig Hacker for kvalitet og spesifikasjoner.
PS.
Hvilken motor fra HK er det du ser etter - har et titalls nye/brukte Turnigy modeller som ligger i hylla og kanskje venter på nye eierLast edited by Quadrocopter; 22-05-11, 18:35.Comment
-
Denne hadde sikkert klart seg bra:
PowerPro 4130 KV430 Brushless Outrunner - ThrottleStore.Com
men den befinner seg allerede i Norge, så det passer vel ikke ... ?
Hadde forøvrig en litt lengre prat med Scorpion på Beijing messa hvor jeg mente at de hadde litt å gå på før de matchet Komtronik.
Noe de forsåvidt var enige i, men det sto ikke på viten eller teknikk.
Hvorpå den ene, som forøvrig var fra Sveits, kom fram med noen motorer som han hadde viklet selv.
Og det var motorene sine det, men de var ikke til salgs.
Det tok ca en dag pluss ganske stive fingre bare å vikle de.
Så det stod ikke på viten eller vilje, men det hele dreide seg som alt annet om pris, og hvor mye markedet var villig til å betale.
Har også sett en direkte sammenligning, hos Kasama, av Komtronik og Scorpion. De var av den oppfatning at det var et hav av kvalitet mellom disse to.
De var også av den oppfatning at Power Pro motoren som passet deres heli var for kraftig, og kunne skade mekanikken på heliet!?
Så er det ikke det ene så er det visst nok rikelig av andre argument.
RC ModellerComment
-
Denne hadde sikkert klart seg bra:
PowerPro 4130 KV430 Brushless Outrunner - ThrottleStore.Com
men den befinner seg allerede i Norge, så det passer vel ikke ... ?arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Har en liten PM dialog med kaipa - kanskje vi finner den motoren han ønsker seg i "reservedels" lageret mittComment
-
ingen heft med att det er i norge!
Hacker A40-12S
XE: (USD/NOK) US Dollar to Norwegian Krone Rate
når jeg da hadde kjøpt slicken, så kunne jeg tatt den der med meg også, selvsagt jeg skal ikke ha noe gratis, men no er den motoren du linker til dyrere enn orginal hacker..
hennie: den hacker motoren er billigere enn den i norge....
en annen ting ser jeg att jeg har vært litt snar på tastaturet og byttet ut et tall i motor navneter rett den jeg linker til.
stemmer det quad, vi blir nok enige jaLast edited by kapia; 22-05-11, 19:47.Comment
-
arhennie
-
Neida, jeg skjønte hva du mente. Det var bare det at RCmodeller gjorde et poeng av at hans motor allerede befant seg i Norge. Derfor sammenliknet jeg med RCpro som også allerede befinner seg i NorgeA50'en kostet vel 11-12 hundre var det vel...
Men skal du ha A40 er hverken TS sin eller RCpro sin sammenliknbare.arhennie
-
Alltid greit å oppgi korrekte opplysninger når man spør om råd.
Ellers var poenget at Power Pro motoren kanskje ikke var så interessant siden den allerede befannt seg i Norge.
A50 Hacker kommer også fra Kina.
Men det ser ut som om trådstarter blir hjulpet, og det er fint, med en kinamotor som allerede er i Norge.
RC ModellerComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment