Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pilot Yak 107" & EF Yak 110"
Collapse
X
-
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
-
Om jeg ikke er alene, så kommer det filmEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Comment
-
Helt rått!
Deilig å se slow and soft 3D uten att det hele tiden skal gjøres forsøk på å rive vingene av flyet. Ikke noe midre prestasjon heller, når en attpå til skal prøve å oppheve tyngdekraften også.
Og for tillskuere så er det mulig å greie å" se" øvelsene også.Terje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"
Comment
-
Jeg håper det, skal prøve og gi den litt mere..Har en teori om at den magret ut, men det er bare en teori.....
Finner det ikke ut før jeg tester, kommer til å være nervøs de første turene.EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Comment
-
Originally posted by Tertitten View PostHelt rått!
Deilig å se slow and soft 3D uten att det hele tiden skal gjøres forsøk på å rive vingene av flyet. Ikke noe midre prestasjon heller, når en attpå til skal prøve å oppheve tyngdekraften også.
Og for tillskuere så er det mulig å greie å" se" øvelsene også.
Bra demo på hvor responsiv Yaken er, han flyr den nesten som om den var av depronEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Comment
Comment