Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Billig fly

    Yak 54 50CC ARF CF - ThrottleStore.Com

    Om en kjøper tre stk av disse blir jo stykkprisen kun kr 2.660,- og det må da bli svært billig.
    Jeg kunne tenke meg en slik er det noen andre som har lyst kunne en kanse gå sammen slik at en kunne bestille tre stk.

  • #2
    Er dette en pilot rc kopi?

    sent fra vibratorn!!
    Terje Vik

    Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

    Comment


    • #3
      Jeg vet ikke hva det er men dette sier TS
      Supertilbud på "Pilot-RC"
      Yak 54 50CC modellen som ikke er Pilot-RC, men som heller ingen klarer å se forskjell fra Pilot-RC på, er nå på supertilbud til kun 3.990,-

      Comment


      • #4
        3-for-2 tilbudet gjelder ikke lengre

        Originally posted by bardp View Post
        Yak 54 50CC ARF CF - ThrottleStore.Com

        Om en kjøper tre stk av disse blir jo stykkprisen kun kr 2.660,- og det må da bli svært billig.
        Jeg kunne tenke meg en slik er det noen andre som har lyst kunne en kanse gå sammen slik at en kunne bestille tre stk.
        Det er flere uker siden denne modellen var på 3-for-2 tilbud. Trykk F5 i nettleseren din slik at du får oppdatert informasjonen. Tilbudet du ser henger igjen fra tidligere.

        Modellene er laget på en fabrikk som produserte for Pilot RC tidligere. Altså er det samme flyene, produsert på en annen fabrikk. Det er ikke mulig å se forskjell på disse og Pilot RC. Eneste forskjell er at våre ikke har henglser ferdig montert.

        Se test og omtale her: (MFN) ModellflyNytt.no

        TS teamet.

        Comment


        • #5
          Den F5 knappen ødela jo hele tilbudet. Men men om noe er for godt til og være sant er det jo somoftes det. Jeg får vel heller vente til en av de 30cc modellene kommer på salg de har jeg trosalt alerede liggende en motor som passer til.

          Comment

          Working...
          X