Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frakt fra 3DHS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frakt fra 3DHS

    Har prøvd å sende mail til 3Dhs-folket for å finne ut hvor mye frakt de tar for å få en stakkars 41" edge til norge, men de vil tydeligvis ikke svare på det. Er det noen av dere som har handlet der nylig som vet sånn ca hvor landet ligger?
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

  • #2
    Kan du ikke handle fra xxlrc i Norge da? Han må nok bestille den, men han er forhandler.
    3dhs sender ikke ut av Usa Da må du høre med adc-hobby.
    Men hør med xxl-rc, han hjelper deg garantert. Han er medlem på forumet også

    Comment


    • #3
      Frakt fra 3DHS

      Adchobbystore er fine og handle med
      Min Hjemmeside..

      http://sveininge.iflogg.com

      Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

      Comment


      • #4
        Originally posted by anders e View Post
        Kan du ikke handle fra xxlrc i Norge da? Han må nok bestille den, men han er forhandler.
        3dhs sender ikke ut av Usa Da må du høre med adc-hobby.
        Men hør med xxl-rc, han hjelper deg garantert. Han er medlem på forumet også
        Skal høre med han, handler gjerne i Norge sålenge det ikke innebærer ville påslag på 40-50% i forhold til det prisen blir dersom man tar inn selv som dessverre erfaringen er at det blir
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment

        Working...
        X