Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilot-RC Trainer 90 til innkjøp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Matsi81 View Post
    Spennende---hvor mange watt forventer du å dra ut av dette oppsettet da? Og hvor mange kilo lander flyet på med dette oppsettet?
    Ca. 1800w. Hadde samme oppsett i en 1/4-skala cub, og det var litt i overkant mye krefter. Hadde sikkert 15 min flytid. Passer nok bedre i denne. Prøvde en DLE-30, men det rister og bråker for mye for meg

    Comment


    • #32
      Oi...skulle vel være mer enn tilstrekkelig i dette flyet ja. Og 15 min flytid er veldig bra Men jeg er enn "petrol-head" som liker lyd og motor Men setter pris på stillheten av og til fra en elektromotor også. Jeg kjører en JC EVO 23 cc med moddet forgasser og APC 17x4W prop, og det er sjelden at jeg trenger full fyring i dette flyet for å dra det rundt med autoritet, så dine 1800w blir heftige greier her

      Comment


      • #33
        Jomfrutur i dag. Flyr veldig bra med 12s 4500mah elektro-oppsett. Ingen stygge tendenser. Flyr bra på rygg også

        Click image for larger version

Name:	photo.JPG
Views:	1
Size:	176.7 KB
ID:	601164

        Comment


        • #34
          Herlig ser ut til at dette fargeskjemaet er det mest populære. Syns uansett hvor jeg ser dette flyet, så er det i disse fargene. Hehe. Grattis med jomfru

          Comment

          Working...
          X