Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extra 330 L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Extra 330 L

    hei hei. noen som har noen erfaringer/meninger om, extra 330l epo elektro modell. (fly)

    Takker for svar

  • #2
    Hei.
    Jeg ville styrt unna den og den nettsiden, men det er min mening.
    Kjøp noe fra elefun,rcpro, autopartner, smallsize osv. Disse butikkene har masse bra til en billig penge.............og det virker

    Comment


    • #3
      Ja har brukt elefun endel tidligere, og er fornøyd med dem, men greit og prøve andre nettsider også.

      Men ingen som har hatt dette flyet selv? Er ganske tidligt i 3d fly fasen, så vil bruke de til en slags "trainer"

      Comment


      • #4
        ville ikke kjøpt noe fra det firma, er enig med anders , kjøp noe fra di kjente butikkene.
        Rune Borgersen

        Comment


        • #5
          Ja, ser den når de gjelder "ukjente" nettbutikker, men har nå bestilt så får se hvordan det er, kan gi en tilbakemelding når jeg har fått prøvd det men hadde vært gøy å hørt om noen andre hadde testa det da

          Comment


          • #6
            Først og fremst, velkommen til MFN.

            Selv har jeg ingen erfaring med Arngren, men har jo sett noen innlegg opp gjennom
            åra som viser at det ikke er alt som er på stell. Reklamasjoner etc. har f.eks gått
            VELDIG dårlig, enten det har manglet deler eller det ikke har virket…

            SAPAC Extraen var poppis for noen år siden. Det flyr sånn passe, men all elektronikk
            er det verre med. Dårlige servoer, regulatorer som brenner osv…
            Jeg fløy det 2 ganger, for å si det sånn. Stod ganske lenge på hylla før jeg en dag
            bare mosa det sammen og heiv i en søppelsekk, 100% flyklart.

            Hvis du går i bakken og trenger deler, kjøp herifra f.eks. Søk - Norwegian Modellers

            Lykke til
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              måtte le men scroller du litt lengre ned får du se en veldig fin Tiger Moth!
              Rune Gjelsnes
              Vikersund
              92624841

              Comment


              • #8
                Hoho.. se der ja. Til og med JEG ser jo at det der en Staggerwing(ish)...
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #9
                  Okey takk for det du, jeg har det vel senere i uka så kan gi en tilbakemld. Her da, om flyet når jeg har fått prøvt det

                  Comment


                  • #10
                    hei hei.. som de ble nevnt over her, så vil ikke jeg heller annbefale og kjøpe noe av arngren.net fikk flyet i posten nå etter nesten 2 uker venting, flyet i seg selv er nok greit nok til den prisen da men og snakke med han i arngren er jo komplett umulig, får ikke noe ordentli svar på noe av de jeg har spørt om, han har sagt han har sendt flyet og jor ikke det, å plutsli lenge etter jeg hadde overført penger, så kom han med en mail der han ville ha mer penger(altså moms) kan ikke komme og si sånt lenge etterpå, så jeg nekta å overføre de ekstra pengene da, fikk flyet til slutt. Min mening om selve flyet er da at det er nok langt i fra de beste, og ikke så veldi presisjon/ tight fly, men det fungerer nok bra for meg, er det 2 3d flyet jeg har så

                    (går vel ikke så veldi lang tid før jeg knuser de likevel og må innvistere i noe større/bedre

                    Har dere verftall min mening om den nettsida, som de fleste sikkert alerede var klar over

                    Comment

                    Working...
                    X