Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extreme Flight MXS 64" Yellow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Extreme Flight MXS 64" Yellow

    Hei

    Har bestemt meg for et nytt 3D-fly, da jeg har hatt parkmaster 3D en stund og føler at jeg begynner å få rimelig teket på det.
    Er det best å kjøpe det fra Allt inom radiostyrt - Autopartner.se eller finns det bedre steder?
    Hvor mye power trenger dette for å fly bra 3D?

  • #2
    500-580KV motor og 6s 3300, 80-100A esc, og 15x8.

    rcpro har det på lager av og til

    Comment


    • #3
      Har sett på servoer og sett på de extreme flight anbefaler. Eneste problemet er jo at alle koster jo mellom 5-800. Finnes det ingen billigere som passer til dette flyet, og hvor er det billigst å kjøpe?
      -Gjerne legg ved en link

      Comment


      • #4
        jeg bruke billige.. hk err 932 eller 952, (den treigeste av de)

        Comment


        • #5
          Vet dere om noen ski som kan passe denne. Hadde lagt vekk tanken om å kjøpe denne, ettersom det er så langt til en plass jeg kan fly. Men nå som det ble vinter, så har jeg jo et jorde rett utenfor gårdsplassen jeg kan fly på, så da er det vel en mulighet å kjøpe dette flyet og finne noen ski som passer?

          Comment


          • #6
            Er noen solide ski i lettmetall her for .60 size fly og taildragger: hos modellers
            De har dobbelt fjærsystem som hindrer at modellen går lett på snørra.
            Flyet kommer fort opp i 2,5 - 2,7 kilo, så om du har tenkt å satse på skareføre, så trenger du nok noen ski med litt flater på.
            Dersom du har tenkt å bearbeide en stripe med hardpakket snø på jordet, så kan du nok klare deg med noen som er litt mindre.

            Er for øvrig en ganske detaljert byggetråd på den her om det kan gi deg noen råd under veis.
            Last edited by SmurfAir; 03-12-13, 18:12.

            Comment


            • #7
              Originally posted by SmurfAir View Post
              Er noen solide ski i lettmetall her for .60 size fly og taildragger: hos modellers
              De har dobbelt fjærsystem som hindrer at modellen går lett på snørra.
              Flyet kommer fort opp i 2,5 - 2,7 kilo, så om du har tenkt å satse på skareføre, så trenger du nok noen ski med litt flater på.
              Dersom du har tenkt å bearbeide en stripe med hardpakket snø på jordet, så kan du nok klare deg med noen som er litt mindre.

              Er for øvrig en ganske detaljert byggetråd på den her om det kan gi deg noen råd under veis.
              Tusen hjertelig! Men et spørsmål: Blir det ikke litt problem med ordentlig acro med så store ski?

              Comment


              • #8
                Jepp......flyet blir mye påvirket uansett type ski

                Comment


                • #9
                  Originally posted by anders e View Post
                  Jepp......flyet blir mye påvirket uansett type ski
                  Det tenkte jeg meg. Tror alikavel det kan gi noen fine opplevelser, såjeg kjøper det, slik at jeg har noe å leke meg med i vinter

                  Comment


                  • #10
                    Du kommer til å få mye glede av dette. Går helt fint å ha mye moro bare skiene ikke er for store

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har brukt ski på acro fly. Funker bra det.
                      Kjetil
                      oops: . . ! . .

                      http://www.vingmfk.com

                      Comment

                      Working...
                      X