Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laving isopor modell, forsalg??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laving isopor modell, forsalg??

    Heisann!

    Har fått litt lyst på fly, har flydd litt før, så har basicen inne.
    Tenker da på et lavinget isopor modell. liming er enda et stort tema, hehe

    Krav:
    Har flere stk enten 3s 1000 mah batteri, eller flere stk 3s 2200 mah batterier. vil gjerne kunne brukt en tå disse oppat på flyet.
    Ikkje dobbelvinga, nok og lime en vinge,hehe
    Pris, opptil 2000 kr? Gjerne hobbyking shiiit
    Morofaktor er viktig!

    Håper noen har noe svært gode forslag!
    • T-rex 450L Dominator. BeastX
    • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
    • T-rex 600N. Ikon

  • #2
    Er meget fornøyd med denne Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking, flyr den med 3 celler 2200 batterier. Greit, den er midtvinget men den flyr meget snillt på små utslag. Du kan se en video av meg fly min her

    HobbyKing EPP Edge i knallvær - (MFN) ModellflyNytt.no

    Comment


    • #3
      Jeg har en Parkzone T-28 Trojan som jeg lærte å fly på. Veldig stabil og fin modell, som også tåler en hel del. Headrc har den til ca 1300 i pnp modell. Jeg bruker 3s1800 og 3s2200 batterier, og har da 6-10 min flytid per batteri, avhengig av gasspådrag.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kyrre View Post
        Er meget fornøyd med denne Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking, flyr den med 3 celler 2200 batterier. Greit, den er midtvinget men den flyr meget snillt på små utslag. Du kan se en video av meg fly min her

        HobbyKing EPP Edge i knallvær - (MFN) ModellflyNytt.no
        Likte denne! Men tåler den litt krasj? Flyr som oftest over grass. og vilket utstyr bruker du av motorer, esc og servoer?
        • T-rex 450L Dominator. BeastX
        • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
        • T-rex 600N. Ikon

        Comment


        • #5
          Dette er nok ikke den mest solide modellen du kan få tak i da den er bygd opp av relativt tynne epp plater. Du bør heller vurdere en såkalt flatprofil modell, slik som denne, de tåler så og si alt.

          Comment


          • #6
            Har en slik fra før av Men har lyst på noe mer "formet", om du skjønner. Derfor eg tenke på isopor modell, er jo også lett og lime om uhelet er ute. Har sett på denne: Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking
            Og lurt på om denne kansje kunne settes opp med 3s oppsett? Ser dem anbefaler 4s 1800 men.. Unødvendig og kjøpe nye batterier, når eg har noen som må brukes opp
            • T-rex 450L Dominator. BeastX
            • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
            • T-rex 600N. Ikon

            Comment


            • #7
              Har Sbachen i den serien og 3S 2200 mah batterier funker også bra, den balanserer akkurat der den skal. Jeg satte på en 8X6 propell og den gikk fort nok for meg, men disse modellene er laget mer for fart enn akro.
              Last edited by Kyrre; 13-11-13, 22:06.

              Comment

              Working...
              X