Announcement

Collapse
No announcement yet.

Castle edge regulator serie spm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Castle edge regulator serie spm?

    Hei
    Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer rundt det med att ikke castle edge 100 a regulator snakker samme språk som hacker a60 6xs 28pol motorer?
    Jeg skal gå i innkjøp av denne motoren som skal i en slick71 men så skriver noen til meg på rc group att disse edge serie regulatorne er ikke helt på G med den 28pol motoren? Kan noen nermere forklare meg hva da?
    Jeg liker godt disse ice seriene, men har ikke eid en edge enda! Og ikke vill jeg heller om det er noe problemer med disse.
    Eller skal jeg bare drite i hele castle og prøve en jeti 120 istede?

    Mvh
    Marius
    AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
    Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
    Turbo crack beaver on 3s
    Slick epp 800mm
    Rear bear on 4s 4,5x5,5
    EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

    Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

  • #2
    Eller skal jeg bare drite i hele castle og prøve en jeti 120 istede?
    yess, har hatt noen Castle en sluttet å virke etter noen turer (fikk ny) har brukt de i en F3a model og fikk ikke satt opp nok brems uten at det hørtes ut som om motoren gikk føyka når jeg ga på gass etter at bremsen hadde vært aktiv (er vist noe med at regulatoren ikke klare å holde tritt med motoren på timingen) prøvde en OS reg, grei nok men endte opp med en Jeti...funker som bare det.
    Castel blir vel brukt mye a heli folket og er noen kroner rimeligere ...men for meg funka det ikke.
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

    Comment


    • #3
      Mezon 120 | MEZON mit BEC | MEZON + MEZON EVO | Drehzahlregler und Zubehör

      Oki. Jeg endte opp med
      Og kjøpe denne jeg
      Har vell gjort ett bra valg håper jeg.
      Vanskelig og programere disse eller?
      Kjøpte med programmering boksen også

      Hacker Motor Online–Shop für den Modellbau & Modellflug
      AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
      Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
      Turbo crack beaver on 3s
      Slick epp 800mm
      Rear bear on 4s 4,5x5,5
      EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

      Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

      Comment


      • #4
        kjempe regulator, je har nesten samme litt mindre og uten bec, min er riktignok opptil 12s.
        litt forvirrende første gang du kobler til boksen men du finner fort utav det...
        finn ut hva slags timing etc motoren vil ha så er det bare og fyre opp, bec'n kan du programere også etter det jeg vet slik at du kan kjøre HV servoer eller normale.
        Skal du bruke den i et acro fly kan det være lurt å ha litt brems det er 2 bremser en "start" brems og en "slutt" brems og tids "ramper" på disse
        Rune Gjelsnes
        Vikersund
        92624841

        Comment

        Working...
        X