Announcement

Collapse
No announcement yet.

JJJJaaaaa, jeg har tatt den helt ut... 3W Extrafun 230..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JJJJaaaaa, jeg har tatt den helt ut... 3W Extrafun 230..

    Har gått å sikla på en 3W Extrafun 200

    (Seite nicht gefunden – 3W Modellmotoren),

    men så fikk jeg tilbud om å kjøpe en 230.. ny i eske med en 3W 50 i

    (Seite nicht gefunden – 3W Modellmotoren)

    urørt av menneskehender til en overkommelig pris..... klarte ikke å dy meg, total galskap, men utrolig gøy.
    Venter som en unge på å sette sammen hærligheten når den kommer i hus...
    Hadde tenkt meg 4x JR 8301 på bal, 2x 8401 på høyde, og 1x 8401 på side. 2x 2600mah nimh med failswitch og 1500 lipo på på tenningen.... som en start... noen som har prøvd denne før?? kom med tips og innspill.
    Tror jeg må bygge pluginn stab for å transortere den lettere... den er diger.. 230x230cm

    BIG IS BEAUTIFUL !!!

    Håper dette skal hjelpe meg ut av frustrasjonen med OS 140rxen som kun har gitt meg plager i år... nekter plent å gå under 26-2700 rpm på tomgang.... 10 av 10 deadsticks... møkkamotor
    Espen Mortensen
    Spigas 90(Ola Fremming)
    Psykopat XL (Jack Farstad)
    Super Diablotin( JR)
    Edge 540 3d
    Lieraider
    Tragi 702

  • #2
    Grattis med storfugl.
    Har aldri hatt 140, men vet folk gjerne bruker en annen plugg enn den som ble levert med! Dessuten fins det visstnok ei lengre og spissere dysenål å få tak i som gjør den mindre kritisk å justere...

    Og du har selvsagt bygd den en rask seiler så du blir med på Lofotuka i år???
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Hei JOO

      Har kjøpt en Tragi 702 fra Jack Farstad....Se siste MI.. kjempegøy
      Espen Mortensen
      Spigas 90(Ola Fremming)
      Psykopat XL (Jack Farstad)
      Super Diablotin( JR)
      Edge 540 3d
      Lieraider
      Tragi 702

      Comment


      • #4
        Har selvsagt lest den artikkelen i MI Lofoten Airlines! Fornøyelig lesing. Så det var deg som ble lurt på hang med en god seiler av Jack? Da har du sikkert vært med på stevnet på Hornheia i helga også???
        Noen av dem som var der som har bilder og skrivekløe og kan lage en liiiten reportasje?
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Re: JJJJaaaaa, jeg har tatt den helt ut... 3W Extrafun 230..

          Originally posted by Lofoten Airlines
          Hadde tenkt meg 4x JR 8301 på bal, 2x 8401 på høyde, og 1x 8401 på side. 2x 2600mah nimh med failswitch og 1500 lipo på på tenningen.... som en start... noen som har prøvd denne før?? kom med tips og innspill.
          Tror jeg må bygge pluginn stab for å transortere den lettere... den er diger.. 230x230cm
          Jeg har ett "evighetsprosjekt" med en Laser 2000 fra Kangkeusa.com - nesten like stor - som jeg har en 3w50i til. Jeg bestykker denne med 2xJR8511 til balanseror (en pr side), 2xJR8511 til høyderor (en pr side) og 1xJR8511 på sideror.

          Det er nok heller intet i veien for at dine kombinasjoner vil fungere, men du trenger vel matchbox på JR-servoene om flere skal sammarbeide på samme ror?

          /Tore

          Comment

          Working...
          X