Unconfigured Ad

Collapse

3D/Acro Øvelser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andersh
    • Apr 2003
    • 1734

3D/Acro Øvelser

Jeg har flydd et par modeller som er skikkelig 3D/Acro kapable som feks. ShockFlyer, Limbodancer og snart 25% Extra 300 Patty Wagstaff. Det jeg savner er en liten oversikt over 3D/Acro øvelser med tilhørende stikkebevegelser. Det er klart at en skikkelig 3D-runde skal ha et innslag av egen fantasi og oppfinnsomhet, men det er likevel en hel del mer eller mindre standard øvelser som kan trenes på.

Da tenker jeg ikke på loop, immelmann, roll, vingover, osv osv... Men på mer 3D-aktive øvelser som feks. spin, inv.spin, vertical spin (med flyet på høykant), og masse andre spektakulære øvelser. Feks. en del av sakene man ser her: http://rc.andersh.com/video/drblue.wmv

Det finnes bøtter av steder hvor man kan laste ned beskrivelser av F3A øvelser, og øvelser fra andre etablerte grener, men jeg sliter med å finne et sted man kan se en oversikt over "standard" 3D øvelser, inkl. hva man gjør med stikkene for å oppnå riktig resultat. For med 3D er det jo litt slik at de aktuelle stikkebevegelsene ikke nødvendighvis henger logisk sammen med resultatet man får....

Noen som vet om noe slikt? Evt. er det jo bare å fylle på med øvelser, tanker, og idéer i denne tråden!
    Last edited by andersh; 26-01-06, 10:15.
    Anders Hauge

www.hang.no - Norges nye HANG-side!

www.JetsOfBergen.no
    rc.andersh.com

Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
    Byggeblog FPV SailCam Easyglider
    Byggeblog for Eurosporten
    Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....
  • MicroMac
    • Jan 2003
    • 632

Ligger noe her godt forklart....og på Norsk
    mvh MM

Comment

Working...