Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilken hengseltape til EPP?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvilken hengseltape til EPP?

    hvilken helgseltape klister seg på EPP? vanlig graupner helgseltape, og el-tape funker ikke. prøvde med el-tape igår, og den fant jeg i håret mitt i mårrest! den datt av zoombi`en som henger rett over senga iløpet av natten noen forslag?
    Jørgen Wake Stensen
    Bodø MFK
    Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

  • #2
    Jeg har også hatt samme problem på min Super Zoom. Når hengslinga til balanseroret røyk. Endte opp med å bruke glassfibertape og spraye tapesona på flyet med 3M 77 lim det virker som det sitter som banken



    Rune

    Comment


    • #3
      Aner ikke hva som er best, men selv ville jeg nok limt på plass små hengsler i fly av EPP. Høres ut som om tykk tape adderer mye vekt...

      Peppe
      Peter Rahm
      Siggerud
      Cirrus RCFK

      Comment


      • #4
        Stryk på et tynt lag med Uhu Por der hvor hengsletapen skal sitte. La så limet tørke før du hengsler på vanlig måte med tape.

        --
        Kjell Gai - mfn@kagai.org

        Comment


        • #5
          Dra på binders og kjøp en rull med glassfibertape koster 30 kroner, gnu på tapen litt etterpå du har lagt den på , da blir den litt varm og deretter sitter den som støpt.
          Tom Jonny Pettersen
          http://www.bodomfk.no

          Comment


          • #6
            fikk det til ved å lime et Hacker klistermerke på med UHU POR.
            Jørgen Wake Stensen
            Bodø MFK
            Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

            Comment


            • #7
              Originally posted by jørgen123
              fikk det til ved å lime et Hacker klistermerke på med UHU POR.
              Blir litt det samme som "ventilasjonstape-metoden det Grå (og tung) tape som sitter på alt.
              Kjell antyder UHU, jeg anbefaler å stryke på et tynt lag med medium CA og la det tørke. Deretter brukes vanlig god hengsletape.
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                Når dere snakker om glassfibertape, tenker dere da på blank gjennomsiktig tape som har glassfiberarmering i seg?

                Hva er forskjellen på den og vanlig hegsletape? Har den bedre lim, eller er det bare at den er sterkere for riving?
                - Frank A -

                Comment

                Working...
                X